Ik heb woensdag een abonnement voor tv en internet aangevraagd en wil dat graag koppelen maar dan krijg ik helaas de melding te veel records gevonden voor de versterkte details. Kan dit opgelost worden? Normaal moet ik ook via mijnodido.nl de order van bestelling kunnen volgen. Dat kan hierdoor helaas niet.
Uit eerdere vergelijkbare meldingen is gebleken dat dit komt omdat je bankrekening ook gebruikt is voor (teveel?) andere Odido aansluitingen/producten.
Waarom mag je maar een beperkt aantal producten gebruiken met een enkele bankrekening? Omdat de mensen van Odido bij het verzinnen van de regels een natte vinger de lucht ingestoken hebben, maar wat gegokt hebben, en daarna zich nooit meer afgevraagd hebben of die processen misschien anders moeten, ongeacht hoeveel klanten vast komen te zitten of klagen.
Anyway, naar de oplossing: verander het bankrekening van een bestaand product naar iets anders (tijdelijk), koppel dan het nieuwe product aan de Mijn Odido, en verander daarna (indien gewenst) het bankrekeningnummer weer terug.
Al geprobeerd maar werkte helaas niet. Ik had eerst een bestellen om 30/11 maar die werd door Odido zelf geannuleerd. Nu onlangs dus nieuwe bestelling gedaan.. en nu krijg ik dus die melding heel vervelend is dat.
Dan zou ik toch even bellen naar Odido om te vragen of er iets aan de hand is. (Of kijken of je hier een mod tegen komt)
Hoi
Hoi
Heel behulpzaam, dit.
Mocht later iemand tegen deze discussie aanlopen, wat Ishana niet heeft gedaan, is even linken naar de andere discussie waar de daadwerkelijke oplossing staat:
En denk even na, natuurlijk ga je meerdere topics zien met de exacte foutmelding die het Odido systeem geeft.
Weet je wat zou helpen met “het nauwelijks behappen” van de inboxen? Als Odido niet de belachelijke eis stelt dat je niet 2 ITV abo’s op 1 Mijn Odido mag hebben. Of dat je niet 2 abo’s met anders-gespelde voornaam mag hebben. Of de eis dat je 1 bankrekening niet bij “teveel” (exacte nummer is me niet bekend) diensten mag hebben.
En zo zijn er een hele stapel volstrekt onnodige arbitraire drempels die Odido opwerpt, waar klanten tegenaan lopen, en die vervolgens support medewerkers bezig houden.
Hadden we de UDP 5060 (inkomend) blokkade al genoemd? Die zorgt voor veel problemen bij klanten, maar daar was niemand van Odido correct van op de hoogte totdat wij klanten op dit forum jullie deden voorlichten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.