Skip to main content

Hallo,

Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn.


Ik zal de situatie uitschetsen:
Momenteel heb ik een 06-abonnement bij jullie, met mijn hele gezin (4 man in totaal) wat mijn ouders beheren en betalen. Echter, ga ik uit huis en neem ik daar een glasvezel abonnement van jullie; mijn ouders gaven aan mijn 06 wel te willen blijven beheren, ook ivm de korting die dat met zich meebrengt.

Om internet in mijn nieuwe huis te hebben, heb ik dus bij jullie dus een internetabonnement afgesloten.
Na dit abonnement te hebben afgesloten, kreeg ik de dag daarna een belletje; er was een technische storing geweest, en dus was de vraag of ik nog even opnieuw mijn abonnement kon bevestigen. Dat heb ik netjes gedaan (en toen ontving ik een mailtje dat mijn bestelling van Odido voor thuis is geannuleerd), en daarna wilde ik mijn abonnement aan mijn account hangen - dit ook om zeker te weten dat alles goed/gereed staat, ivm de eerdere storing.

Hier kwam ik vast te lopen met de Te Veel Records fout. Chatbot + Telefonisch geprobeerd, maar ik ben nog niet veel verder. Telefonisch hebben we wel een 2e account aangemaakt, maar dat mocht helaas niet baten. Het advies was om even te wachten (48 uur) tot de website mogelijk zou verversen - dat heb ik nu gedaan, maar het heeft helaas niet geholpen.

Kunnen jullie mij hier mee helpen? Zoals ik het probleem begrijp is mijn rekeningnummer meerdere keren gevonden, kan dat te maken hebben met de storing van vorige week?

Hallo @Robbertspijk, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Superfijn dat je ook een Glasvezel abonnement bij ons afneemt en dat je ook al een mobiele abonnement bij ons hebt, daar zijn we erg blij mee! We zijn bekend met dit issue en het is op te lossen door een tijdelijk rekeningnummer te vermelden bij je Internet + TV abonnement, zodat je in ieder geval het abonnement kunt toevoegen in je account. Daarna kun je via je account het rekeningnummer weer aanpassen naar het gewenste rekeningnummer. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Heb je ook gelijk voor mij een tijdelijk rekeningnummer? Dan pas ik het gelijk voor je aan! 


Hallo @Robbertspijk, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Superfijn dat je ook een Glasvezel abonnement bij ons afneemt en dat je ook al een mobiele abonnement bij ons hebt, daar zijn we erg blij mee! We zijn bekend met dit issue en het is op te lossen door een tijdelijk rekeningnummer te vermelden bij je Internet + TV abonnement, zodat je in ieder geval het abonnement kunt toevoegen in je account. Daarna kun je via je account het rekeningnummer weer aanpassen naar het gewenste rekeningnummer. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Heb je ook gelijk voor mij een tijdelijk rekeningnummer? Dan pas ik het gelijk voor je aan! 

 

Bedankt - na het veranderen van mijn rekeningnummer is het gelukt.

Daarna heb ik hem ook weer makkelijk terug kunnen veranderen.


Goedemorgen Robbert, superfijn dat het hiermee is gelukt en graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wensen we je alvast een heel fijn weekend! 😄


Ik heb hetzelfde probleem kan iemand mij helpen dit op te lossen?


Hallo @thijsvanzwol, welkom op onze Community, daar kan ik je zeker bij helpen! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Graag ook een tijdelijk rekeningnummer, zodat ik die gelijk voor je kan aanpassen. Je kunt daarna het abonnement toevoegen in je account en het rekeningnummer zelf aanpassen! 


Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand hierbij helpen? 


Hi @manueldijkvan, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ook in jouw geval is het probleem eenvoudig op te lossen door tijdelijk het rekeningnummer aan te passen van het Internet + TV abonnement. Heb je een rekeningnummer wat nog niet bij ons bekend is waar ik het tijdelijk naar kan aanpassen? Dit mag je dan in een privébericht naar me toe sturen. Nadat jouw abonnement gekoppeld is aan het account, kan het rekeningnummer gelijk weer teruggezet worden naar het huidige rekeningnummer! 


Hier hetzelfde probleem. Kan ik ook een DM sturen?


Reageer