Hallo,
Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn.
Ik zal de situatie uitschetsen:
Momenteel heb ik een 06-abonnement bij jullie, met mijn hele gezin (4 man in totaal) wat mijn ouders beheren en betalen. Echter, ga ik uit huis en neem ik daar een glasvezel abonnement van jullie; mijn ouders gaven aan mijn 06 wel te willen blijven beheren, ook ivm de korting die dat met zich meebrengt.
Om internet in mijn nieuwe huis te hebben, heb ik dus bij jullie dus een internetabonnement afgesloten.
Na dit abonnement te hebben afgesloten, kreeg ik de dag daarna een belletje; er was een technische storing geweest, en dus was de vraag of ik nog even opnieuw mijn abonnement kon bevestigen. Dat heb ik netjes gedaan (en toen ontving ik een mailtje dat mijn bestelling van Odido voor thuis is geannuleerd), en daarna wilde ik mijn abonnement aan mijn account hangen - dit ook om zeker te weten dat alles goed/gereed staat, ivm de eerdere storing.
Hier kwam ik vast te lopen met de Te Veel Records fout. Chatbot + Telefonisch geprobeerd, maar ik ben nog niet veel verder. Telefonisch hebben we wel een 2e account aangemaakt, maar dat mocht helaas niet baten. Het advies was om even te wachten (48 uur) tot de website mogelijk zou verversen - dat heb ik nu gedaan, maar het heeft helaas niet geholpen.
Kunnen jullie mij hier mee helpen? Zoals ik het probleem begrijp is mijn rekeningnummer meerdere keren gevonden, kan dat te maken hebben met de storing van vorige week?