Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen foutmelding


Beste,

Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen. Als ik het via mijn account probeer, krijg ik een foutmelding. Ik heb de benodigde gegevens in mijn profiel gezet. 

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@amarmasri, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing snel kunnen realiseren. Vanaf nu zullen de facturen van het nieuwe rekeningnummer afgeschreven worden! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 

Bekijk origineel

17 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hey ​@amarmasri, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing snel kunnen realiseren. Vanaf nu zullen de facturen van het nieuwe rekeningnummer afgeschreven worden! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Hallo Odido,

ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen voor het internet abonnement?

 

voor mijn mobiel abonnement is het wel gelukt.

 

groet,

simone Cober


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 2 april 2025

Hi ​@Simone.Cober, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van je huidige IBAN in je profiel willen zetten en je nieuwe IBAN bij: Info voor Moderator met de tenaamstelling erbij? Dan zal ik dit direct voor je aanpassen. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 april 2025

Beste,

Bij het aanpassen van ons rekeningnummer loop ik tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb de benodigde gegevens in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt!

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 8 april 2025

Hoi ​@JenD10, welkom op onze Community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing gelijk voor je kunnen regelen. Vanaf nu zullen de facturen worden afgeschreven van het nieuwe rekeningnummer! Als er verder nog vragen zijn, laat het gerust weten. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@JenD10, welkom op onze Community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik de aanpassing gelijk voor je kunnen regelen. Vanaf nu zullen de facturen worden afgeschreven van het nieuwe rekeningnummer! Als er verder nog vragen zijn, laat het gerust weten. 

Bedankt! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 april 2025

Bij mij hetzelfde, heb al een bericht gestuurd naar Tommie en marciano met verzoek een eigen topic te openen. Lijkt me een beetje dubbel. Ik heb via privé bericht inmiddels gestuurd naar beide met mijn gegevens.

 

bij voorbaat dank


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Woutervs85, ik sta voor je klaar en help je graag verder! 😊 Zou je beide rekeningnummers willen toevoegen aan je profiel? Dit kan bij ‘Info voor moderator’ en ‘laatste 4 cijfers IBAN’ (hier kun je de huidige invullen). Zo kan ik direct voor je aan de slag! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 april 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Woutervs85, ik sta voor je klaar en help je graag verder! 😊 Zou je beide rekeningnummers willen toevoegen aan je profiel? Dit kan bij ‘Info voor moderator’ en ‘laatste 4 cijfers IBAN’ (hier kun je de huidige invullen). Zo kan ik direct voor je aan de slag! 

Check gedaan!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Woutervs85, excuus. Nog één verzoek! Wil je in het vakje '’Info voor moderator'’ achter je nieuwe rekeningnummer ook de naam van de bankrekeninghouder zetten? Dan maak ik de wijziging per direct in orde!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Woutervs85, excuus. Nog één verzoek! Wil je in het vakje '’Info voor moderator'’ achter je nieuwe rekeningnummer ook de naam van de bankrekeninghouder zetten? Dan maak ik de wijziging per direct in orde!

bijgevoegd, dank!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Toppie, helemaal perfect. Ik heb de wijziging gedaan ​@Woutervs85! 😁


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 april 2025

Hi Odido, 

Ook ik heb hetzelfde probleem. Voor mobiel is het wel gelukt om te wijzigen maar voor internet+tv niet. 

Ik heb de gevraagde info in mijn account gezet. 

Kunnen jullie mijn rekeningnummer wijzigen? 

Groet, 

R.Segers


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 april 2025

Ik wil ook mijn rekeningnummer wijziging. Graag hulp.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 april 2025
R.Segers schreef:

Hi Odido, 

Ook ik heb hetzelfde probleem. Voor mobiel is het wel gelukt om te wijzigen maar voor internet+tv niet. 

Ik heb de gevraagde info in mijn account gezet. 

Kunnen jullie mijn rekeningnummer wijzigen? 

Groet, 

R.Segers

@Cheyenne van Odido ​@Tommie van Odido ​@Ishana van Odido 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@R.Segers ik neem het stokje even over van mijn collega's! Excuses voor de late reactie. Ik heb direct de wijziging voor je doorgevoerd bij je Internetabonnement. Het bankrekeningnummer heb ik voor je aangepast naar het rekeningnummer uit je profiel en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Je kunt het bankrekeningnummer heel gemakkelijk weer zelf terugwijzigen via je Mijn Odido account. 

Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. We zijn er voor je! 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@sheng van harte welkom op onze Community, ik help je graag met het wijzigen van je bankrekeningnummer! Dank voor het invullen van je profielgegevens, deze komen helemaal overeen. Echter, mis ik alleen nog je nieuwe bankrekeningnummer. Kun je die invullen in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik het daarna gelijk voor je wijzigen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen