Skip to main content
Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen - fout

Toon eerste reactie

31 reacties

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 26 maart 2025

Hoi, bij mij hetzelfde probleem. Het rekeningnummer voor mijn mobiele abonnement heb ik aan kunnen passen, maar wanneer ik dat voor mijn internetabonnement probeer te doen, krijg ik ook bovenstaande foutmelding. Wil je dat ook voor mij wijzigen? Info staat in mijn profiel, bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi ​@Jansmans93, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik het direct voor je kunnen wijzigen. Vanaf nu zullen de rekeningen via het nieuwe rekeningnummer verlopen! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 maart 2025

Hi, 

Graag zou ik mijn rekeningnummer willen wijzigen. Ik krijg dezelfde foutmelding als dat andere hierboven hebben beschreven. 

De gevraagde info heb ik in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 28 maart 2025

Hey ​@Juunz, welkom op onze Community!

Super dat je je gegevens al hebt ingevuld, ik heb hierdoor de wijziging direct kunnen uitvoeren. Vanaf nu verlopen de rekeningen via het nieuwe rekeningnummer in je profiel!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

Hoi, ik wil mijn rekeningnummer wijzigen en heb hetzelfde probleem als de rest in dit topic, ik heb de info ook in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@hasb, super! Ik heb het direct voor je gewijzigd. Je kunt het controleren op Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen