Skip to main content
Beantwoord

Problemen met koppelen van abonnementen in Mijn Odido

  • 6 november 2024
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Beste mensen, in mijn Odido app probeer ik mijn abonnementen te koppelen aan mijn Internet & Thuis. Ik wil twee telefoon abonnementen koppelen waarmee ik vervolgens ook HBO Max kan activeren. Dit lukt momenteel niet. Als ik een abonnement toevoeg krijg ik wel een code toegestuurd op mijn iPhone, maar krijg vervolgens de melding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee". Helaas kom ik na vele telefoontjes met de helpdesk niet verder. Wie o wie kan mij hiermee verder helpen? Dank voor hulp en tips. 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @markvanderijdt, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en er nu een onderzoek voor is opgestart. Wel zie ik een kleine afwijking in de plaatsing van de tussenvoegsels waardoor ik vermoed dat het systeem jouw achternaam niet als hetzelfde ziet staan bij beide abonnementen. Dit heb ik nu voor je aangepast, zou je het koppelen opnieuw willen proberen? Mocht het koppelen nu wel lukken, wil je dit dan aan me laten weten? Dan kan ik dit ook gelijk doorgeven aan het team dat bezig is met het onderzoek voor je! 

Bekijk origineel

5 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 november 2024

@Pharwin van Odido hoi Pharwin, zag in een ander topic dat je mensen met hetzelfde probleem kon helpen, vandaar dat ik me even tot jou richt. Kun je eens checken wat er mis gaat? Merci


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 november 2024

@Marciano van Odido Hoi Marciano, ik zie jouw naam verschijnen bij soortgelijke problemen. Kun jij mij verder helpen? Merci


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 8 november 2024

Hi @markvanderijdt, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en er nu een onderzoek voor is opgestart. Wel zie ik een kleine afwijking in de plaatsing van de tussenvoegsels waardoor ik vermoed dat het systeem jouw achternaam niet als hetzelfde ziet staan bij beide abonnementen. Dit heb ik nu voor je aangepast, zou je het koppelen opnieuw willen proberen? Mocht het koppelen nu wel lukken, wil je dit dan aan me laten weten? Dan kan ik dit ook gelijk doorgeven aan het team dat bezig is met het onderzoek voor je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 november 2024

@Nora van Odido fijn dat je met mij en je collega’s meedenkt. Helaas lukt het koppelen nog steeds niet. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 8 november 2024

Hi @markvanderijdt, ik had echt gehoopt dat dit dé oplossing zou zijn! Het is nu in ieder geval voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, dus zij gaan hier verder mee aan de slag voor je. De verwerkingstijd hiervoor is op dit moment 14 dagen. Zodra er meer bekend is, zullen we dit aan je laten weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen