Skip to main content
Beantwoord

Ook "Te veel records" bij toevoegen thuis-abonnement aan account


  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Zoals meerdere klanten heb ik ook ditzelfde probleem:

Bij het toevoegen van mijn thuis-abonnement aan Mijn Odido krijg ik de melding ‘'te veel records’’. Dit schijnt opgelost te kunnen worden door tijdelijk het rekeningnummer te laten veranderen door een Odidio medewerker.

Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel, inclusief een extra IBAN nummer, zou een medewerker dit kunnen verwerken?

Alvast hartelijk dank. 

Beste antwoord door Pattiman

Tommie van Odido schreef:

Ik heb het abonnement verwijderd in je account ​@Pattiman, dit kan 30 minuten duren. Kan je het na die 30 minuten opnieuw proberen? 

 

Het is gelukt. Dank je wel

Bekijk origineel

12 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 14 november 2024

Hi ​@mkrmr, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je aanpassen, echter zie ik de extra IBAN niet in je profiel. Zou je die kunnen invullen bij: Info voor moderator? Dan kan ik het voor je aanpassen zodat je de koppeling kunt maken. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@mkrmr, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je aanpassen, echter zie ik de extra IBAN niet in je profiel. Zou je die kunnen invullen bij: Info voor moderator? Dan kan ik het voor je aanpassen zodat je de koppeling kunt maken. 

Nogmaals toegevoegd in profiel


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 15 november 2024

Ik heb het voor je aangepast ​@mkrmr, als het goed is moet je nu de koppeling kunnen maken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 november 2024

Nieuwe poging om de koppeling te maken, na ontvangst code krijg ik nu “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

 

Ik ben al heel lang klant, maar jullie maken het wel moeilijk zo, kan ik maar beter de bestelling van internet en tv annuleren en opnieuw beginnen?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 20 november 2024

Hi ​@mkrmr, deze melding krijg je nu omdat de voorletters van het Internet abonnement en het mobiele abonnement niet precies gelijk staan. Ik heb dit nu voor je aangepast! Wil je het koppelen nu opnieuw proberen en het me laten weten als dit gelukt is? Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, laat me dan weten welke melding je te zien krijgt. Dan ga ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het abonnement alsnog kan koppelen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 november 2024
Nora van Odido schreef:

Hi ​@mkrmr, deze melding krijg je nu omdat de voorletters van het Internet abonnement en het mobiele abonnement niet precies gelijk staan. Ik heb dit nu voor je aangepast! Wil je het koppelen nu opnieuw proberen en het me laten weten als dit gelukt is? Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, laat me dan weten welke melding je te zien krijgt. Dan ga ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het abonnement alsnog kan koppelen! 

het is nu gekoppeld, gelukt dus. nu kijken of ik de bestelling van internet en tv nu afgerond krijg...


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 1 december 2024

Zou iemand dit voor mij kunnen oplossen? Alvast bedankt


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 2 december 2024

Hey ​@Pattiman, welkom op onze Community!

Wil je je abonnement aan een bestaand abonnement koppelen of aan een account zonder koppelingen? Zou je ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken. Oud abonnement gegevens helpen ook, die kun je bij; Info voor moderator, invullen. Alvast bedankt! 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 2 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Pattiman, welkom op onze Community!

Wil je je abonnement aan een bestaand abonnement koppelen of aan een account zonder koppelingen? Zou je ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken. Oud abonnement gegevens helpen ook, die kun je bij; Info voor moderator, invullen. Alvast bedankt! 

Hoi Tommie. Ik heb al een account, maar het mobiele abonnement is niet meer in gebruik en mag worden verwijderd. Ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn profiel. Alvast bedankt.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 3 december 2024

Ik heb het abonnement verwijderd in je account ​@Pattiman, dit kan 30 minuten duren. Kan je het na die 30 minuten opnieuw proberen? 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Ik heb het abonnement verwijderd in je account ​@Pattiman, dit kan 30 minuten duren. Kan je het na die 30 minuten opnieuw proberen? 

 

Het is gelukt. Dank je wel


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Pattiman Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Tommie: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag en alvast een heel mooi weekend gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen