Skip to main content

Zoals meerdere klanten heb ik ook ditzelfde probleem:

Bij het toevoegen van mijn thuis-abonnement aan Mijn Odido krijg ik de melding ‘'te veel records’’. Dit schijnt opgelost te kunnen worden door tijdelijk het rekeningnummer te laten veranderen door een Odidio medewerker.

Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel, inclusief een extra IBAN nummer, zou een medewerker dit kunnen verwerken?

Alvast hartelijk dank. 

Hi ​@mkrmr, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je aanpassen, echter zie ik de extra IBAN niet in je profiel. Zou je die kunnen invullen bij: Info voor moderator? Dan kan ik het voor je aanpassen zodat je de koppeling kunt maken. 

Hi ​@mkrmr, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je aanpassen, echter zie ik de extra IBAN niet in je profiel. Zou je die kunnen invullen bij: Info voor moderator? Dan kan ik het voor je aanpassen zodat je de koppeling kunt maken. 

Nogmaals toegevoegd in profiel

Ik heb het voor je aangepast ​@mkrmr, als het goed is moet je nu de koppeling kunnen maken! 

Nieuwe poging om de koppeling te maken, na ontvangst code krijg ik nu “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Ik ben al heel lang klant, maar jullie maken het wel moeilijk zo, kan ik maar beter de bestelling van internet en tv annuleren en opnieuw beginnen?

Hi ​@mkrmr, deze melding krijg je nu omdat de voorletters van het Internet abonnement en het mobiele abonnement niet precies gelijk staan. Ik heb dit nu voor je aangepast! Wil je het koppelen nu opnieuw proberen en het me laten weten als dit gelukt is? Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, laat me dan weten welke melding je te zien krijgt. Dan ga ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het abonnement alsnog kan koppelen! 

Hi ​@mkrmr, deze melding krijg je nu omdat de voorletters van het Internet abonnement en het mobiele abonnement niet precies gelijk staan. Ik heb dit nu voor je aangepast! Wil je het koppelen nu opnieuw proberen en het me laten weten als dit gelukt is? Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, laat me dan weten welke melding je te zien krijgt. Dan ga ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het abonnement alsnog kan koppelen! 

het is nu gekoppeld, gelukt dus. nu kijken of ik de bestelling van internet en tv nu afgerond krijg...

Reageer