Skip to main content

odido voor thuis koppelen lukt niet

• August 4, 2025
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Beste,

Ik probeer al enige tijd mijn odido voor thuis te koppelen aan Mijn odido. Ik krijg als ik inlog op Mijn odido wel de melding dat er een abbonement klaar staat om te koppelen, maar zodra ik deze probeer te koppelen krijg ik een foutmelding. Ik heb geprobeerd om één van de adviseurs te spreken via een chat, helaas zijn deze iedere keer niet beschikbaar. Ik heb geen mogelijkheid om te bellen, aangezien ik in het buitenland zit. 

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Met vriendelijke groet,

Leila

August 7, 2025

Van harte welkom bij Odido en op onze community! 😀 ​@Leilatoumi 

Ik help je graag bij de koppeling van jouw account, zodat je fijn gebruik kan maken van alle gemakken van Mijn Odido. Komt goed! 

Ik heb direct in ons systeem gekeken. Echter, zie ik dat al jouw gegevens (voorletters, geboortedatum en e-mailadres) voor zowel jouw Internet voor thuis als je mobiele abonnement gelijk staan. Dat is in ieder geval goed. 

Kan je mij vertellen welke foutmelding je te zien krijgt? Ik kijk dan meteen gericht met je mee naar een oplossing! 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • August 7, 2025

Van harte welkom bij Odido en op onze community! 😀 ​@Leilatoumi 

Ik help je graag bij de koppeling van jouw account, zodat je fijn gebruik kan maken van alle gemakken van Mijn Odido. Komt goed! 

Ik heb direct in ons systeem gekeken. Echter, zie ik dat al jouw gegevens (voorletters, geboortedatum en e-mailadres) voor zowel jouw Internet voor thuis als je mobiele abonnement gelijk staan. Dat is in ieder geval goed. 

Kan je mij vertellen welke foutmelding je te zien krijgt? Ik kijk dan meteen gericht met je mee naar een oplossing! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 8, 2025

Hoi Teresa,

Bedankt voor de reactie!

Ik krijg de volgende melding: ‘Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.’.

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Leila Toumi

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 11, 2025

Hoi ​@Leilatoumi, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie de foutmelding inderdaad omhoog komen. Ik heb geprobeerd om hem handmatig te koppelen maar hiervoor heb ik de code nodig uit je e-mail. Zou jij dit zelf eens willen testen? Ga naar de browserversie van Mijn Odido en login met je gegevens. Klik vervolgens bij abonnementen op Beheer → Abonnement koppelen. Hier kun je handmatig je abonnement koppelen, lukt dit niet? Geef dan aan bij welke stap het misgaat en/of welke foutmelding je krijgt. Hopelijk lukt het op deze manier!