Goedenavond, ik heb een nieuw internetabonnement, maar bij mijn aanvraag heb ik per ongeluk een verkeerd e-mailadres ingevuld. Nu moet ik dit wijzigen, omdat ik mijn Odido-abonnement niet kan koppelen. Kunt u mij hierbij helpen?
Hey
Ik denk niet dat het aan het e-mailadres ligt. Zou je jouw geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik een blik voor je werpen. Kan je ook aangeven bij welke stap het misgaat tijdens het koppelen en welke melding je krijgt?
Dat is klaar
Ik heb een verzoek ingediend om over te stappen van mijn huidige provider naar Odido thuisinternet, maar tijdens dit proces heeft mijn telefoon het e-mailadres automatisch ingevuld en dat bleek onjuist te zijn. Nu wordt het wachtwoord naar een e-mailadres gestuurd dat eindigt op “@h…l.com”, terwijl het eigenlijk “@gmail.com” had moeten zijn. Hierdoor kan ik het wachtwoord niet ontvangen. Daarnaast is er een pakket onderweg naar dit adres, maar ik heb hier geen bericht of e-mail over ontvangen. Er was dus geen melding hierover.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.