Skip to main content

Goedenavond, ik heb een nieuw internetabonnement, maar bij mijn aanvraag heb ik per ongeluk een verkeerd e-mailadres ingevuld. Nu moet ik dit wijzigen, omdat ik mijn Odido-abonnement niet kan koppelen. Kunt u mij hierbij helpen?

Hey ​@sdogan, welkom op onze Community!

Ik denk niet dat het aan het e-mailadres ligt. Zou je jouw geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik een blik voor je werpen. Kan je ook aangeven bij welke stap het misgaat tijdens het koppelen en welke melding je krijgt?


Dat is klaar


Ik heb een verzoek ingediend om over te stappen van mijn huidige provider naar Odido thuisinternet, maar tijdens dit proces heeft mijn telefoon het e-mailadres automatisch ingevuld en dat bleek onjuist te zijn. Nu wordt het wachtwoord naar een e-mailadres gestuurd dat eindigt op “@h…l.com”, terwijl het eigenlijk “@gmail.com” had moeten zijn. Hierdoor kan ik het wachtwoord niet ontvangen. Daarnaast is er een pakket onderweg naar dit adres, maar ik heb hier geen bericht of e-mail over ontvangen. Er was dus geen melding hierover.


Hi ​@sdogan wat super om te zien dat je naar ons gaat overstappen, ik wil je van harte welkom heten bij ons! 😄 Ik heb direct het e-mailadres voor je aangepast naar @gmail.com, zou je het koppelen nu opnieuw willen proberen? Ook zul je vanaf nu alle communicatie goed ontvangen. Ik zie dat het pakket inmiddels is afgeleverd op jouw adres, heb je deze ook goed ontvangen? 


Reageer