Skip to main content

Nieuw internet abonnement toevoegen aan account werkt niet

• December 2, 2025
  • 8 reacties
  • 36 Bekeken

Zoals bij meer mensen op dit forum lukt het niet om een bestaand abonnement toe te voegen aan mijn account. Ik heb het op verschillende tijden en met verschillende browsers en apparaten geprobeerd en ik blijf dezelfde foutmelding krijgen na het invullen van de op dat moment verstuurde bevestigingscode. 

Via de app krijg ik dezelfde foutmeldingen. Wellicht staan bij mij ook nog oude abonnementen gekoppeld? 

December 3, 2025

Hoi ​@JTJalo, dat moeten we gaan onderzoeken, daar help ik je graag verder mee!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Kan je mij aangeven of je dit abonnement aan een bestaand abonnement (mobiel of Klik&Klaar) wilt koppelen? Kan je ook je profiel aanvullen met het e-mailadres waarmee je een account hebt? Ik kan namelijk geen account vinden op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Je kunt dit toevoegen bij: Info voor moderator. Als je dit gedaan hebt wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik het verder voor je onderzoeken!

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 2, 2025

Beste ​@JTJalo Lees mijn onderschrift, vul àlles compleet in dan kunnen de moderators je verder helpen als je aan de beurt bent.

Fijne avond! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 2, 2025

Goedemiddag,

Dank, ik heb zojuist alles ingevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 3, 2025

Hoi ​@JTJalo, dat moeten we gaan onderzoeken, daar help ik je graag verder mee!

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Kan je mij aangeven of je dit abonnement aan een bestaand abonnement (mobiel of Klik&Klaar) wilt koppelen? Kan je ook je profiel aanvullen met het e-mailadres waarmee je een account hebt? Ik kan namelijk geen account vinden op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Je kunt dit toevoegen bij: Info voor moderator. Als je dit gedaan hebt wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik het verder voor je onderzoeken!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 3, 2025

Hi, 

Het betreft 2 nieuwe abonnementen (internet + tv & mobiel). 

Wanneer ik inlog op mijn account, staan er 2 abonnementen klaar onder het nummer: XXXX, dit nummer is mij alleen onbekend.

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 4, 2025

Hey ​@JTJalo, bedankt voor de informatie. Ik kan echter geen bestaand account vinden op dat e-mailadres, dat is vreemd. Zou je eens met een ander e-mailadres een nieuw account aan willen maken en kijken of de koppeling daar wel lukt? Zo niet dan moeten we dit verder gaan onderzoeken!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 4, 2025

Hi Tommie, 

Als ik een nieuwe e-mailadres gebruik, dan lukt het ook niet om te koppelen. Het vreemde is dat wanneer ik inlog op het e-mailadres dat ik  in mijn profiel weer heb gegeven, dat ik wel zie dat er 2 abonnementen voor me klaar staan. Dus dan zou dit goed gekoppeld moeten zijn.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • December 5, 2025

Hi ​@JTJalo, ik ben er nog dieper in gaan duiken voor je en ik zie dat er op de achtergrond toch nog een oud abonnement gekoppeld stond aan jouw account. Ik vermoed dat dit de reden is dat het koppelen in eerste instantie niet lukt. Ik heb dit nu helemaal voor je losgekoppeld. Het kan ongeveer 30 minuten duren voordat dit in alle systemen is doorgevoerd. Wil je daarna opnieuw proberen om de koppeling te doen met jouw oorspronkelijke e-mailadres? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 6, 2025

Goedemiddag,

Jep, super! Nu staat alles er tussen en is het gelukt.

Dank voor je hulp!