Skip to main content
Beantwoord

nieuw abonnement is wel toegevoegd maar niet meer zichtbaar in mijn account

• November 27, 2025
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

I

Goeden Avond,

vandaag is Guidion langs geweest om mijn nieuwe abonnement te installeren, ik heb deze eerder deze week al toegevoegd in de app maar deze is niet zichtbaar…. Sterker nog… het oude abonnement lijkt nog actief en de oude tv inlog gegevens werken nog, Ook staan  de oude tv inloggegevens wel in de app  en de nieuwe niet! 
Er is al heel veel fout gegaan bij ons met technische problemen vandaar dat wij uiteindelijk een nieuw abonnement hebben nu. We hebben ook twee en een halve dag helemaal geen internet gehad hierdoor.

wat is er nu weer? Hebben we nu twee abonnementen???

mvg

Joke

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@jokevm, welkom op onze community!

Dat heb je inderdaad goed opgemerkt, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat het niet helemaal lekker loopt. Ik ben hier voor je ingedoken en heb het administratief goed gezet, ook heb ik de oude koppeling uit Mijn Odido gehaald. Als het goed is moet het nu goed staan in je Mijn Odido en is het oude abonnement administratief goed opgezegd! Kan je dit controleren? Alvast bedankt. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Hey ​@jokevm, welkom op onze community!

Dat heb je inderdaad goed opgemerkt, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat het niet helemaal lekker loopt. Ik ben hier voor je ingedoken en heb het administratief goed gezet, ook heb ik de oude koppeling uit Mijn Odido gehaald. Als het goed is moet het nu goed staan in je Mijn Odido en is het oude abonnement administratief goed opgezegd! Kan je dit controleren? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 28, 2025

Alvast heel erg bedankt!

Helaas staat nog steeds het oude abonnement er nog in  lijkt het wel, heb al een paar maal een bericht gehad om abonnement toe te voegen en dat is ook een paar maal gelukt maar op dit moment staat er geen abonnement in de app (5 minuten geleden nog het oude weer!) dus misschien nog even geduld hebben?

Iets anders… ik las ook ergens dat het abonnement geactiveerd moet zijn… misschien is dat het probleem met Mijn Odido?