Skip to main content
Beantwoord

monteur word niet ingepland of gestuurd storing

  • 24 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Hoe krijg je hulp van een monteur die je beloofd is maar nu nog altijd niet komt of afgesproken is? De aanhoudende storing begint erg irritant en langdurig te worden 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @HeikoBrits, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat in jouw geval er waarschijnlijk een monteur van de netwerkbeheerder aangestuurd moet worden. Dit gaat niet via Guidion, maar de netwerkbeheerder neemt hier zelf contact voor op je. Op dit moment is het nog in onderzoek bij mijn collega's van de technische dienst, zij zullen hier een update over geven wanneer er meer bekend is! 

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20596 reacties
  • 25 oktober 2024

Hallo @HeikoBrits 

Je kan Guidion bellen op telefoonnummer : 020-3232766 om een nieuwe afspraak te maken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2024

Goedemorgen, nou dat is tenminste een duidelijk antwoord en een begin. Wel vreemd dat de service telefonisch contact medewerkers dit ook niet gelijk hadden kunnen zeggen ik ga ga ermee aan de slag. Hopelijk snel opgepakt nu.

 

Dank voor je reactie. 😄


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2024

Hi @HeikoBrits, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat in jouw geval er waarschijnlijk een monteur van de netwerkbeheerder aangestuurd moet worden. Dit gaat niet via Guidion, maar de netwerkbeheerder neemt hier zelf contact voor op je. Op dit moment is het nog in onderzoek bij mijn collega's van de technische dienst, zij zullen hier een update over geven wanneer er meer bekend is! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2024

Dag Nora,

 

Gisteren kreeg ik een uitnodiging via SMS en email om een afspraak in te plannen voor Guidion. Nu maar hopen dat die iets kunnen betekenen. Ik heb al veel verschillende manieren gehoord wat er mis kan zijn. Mogelijk was Fiber nodig ook.... morgen alweer dag 6 zonder tv en internet. (Want voucher heeft mijn moeder van 88 natuurlijk niets aan als ze hier verblijft) En zelf ben ik ook wel klaar met tv kijken op een telefoon. 

 

1 ding weet ik nu ook glasvezel is niet betrouwbaar en niet zonder storing.... En bij ziggo was er ook wel eens storing maar nooit zo lang zonder daadwerkelijke oplossingen. Ik oriĂ«nteer mezelf alweer op iets anders in iedergeval. 

 

Hartelijk dank voor jouw reactie in iedergeval. In blijf het ondertussen maar afwachten 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen