Hoe krijg je hulp van een monteur die je beloofd is maar nu nog altijd niet komt of afgesproken is? De aanhoudende storing begint erg irritant en langdurig te worden
Hallo
Je kan Guidion bellen op telefoonnummer : 020-3232766 om een nieuwe afspraak te maken.
Goedemorgen, nou dat is tenminste een duidelijk antwoord en een begin. Wel vreemd dat de service telefonisch contact medewerkers dit ook niet gelijk hadden kunnen zeggen ik ga ga ermee aan de slag. Hopelijk snel opgepakt nu.
Dank voor je reactie.
Hi
Dag Nora,
Gisteren kreeg ik een uitnodiging via SMS en email om een afspraak in te plannen voor Guidion. Nu maar hopen dat die iets kunnen betekenen. Ik heb al veel verschillende manieren gehoord wat er mis kan zijn. Mogelijk was Fiber nodig ook.... morgen alweer dag 6 zonder tv en internet. (Want voucher heeft mijn moeder van 88 natuurlijk niets aan als ze hier verblijft) En zelf ben ik ook wel klaar met tv kijken op een telefoon.
1 ding weet ik nu ook glasvezel is niet betrouwbaar en niet zonder storing.... En bij ziggo was er ook wel eens storing maar nooit zo lang zonder daadwerkelijke oplossingen. Ik oriënteer mezelf alweer op iets anders in iedergeval.
Hartelijk dank voor jouw reactie in iedergeval. In blijf het ondertussen maar afwachten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.