Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido - vraag over ontkoppelen nummer

• August 12, 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Goedendag, als iemand mij kan helpen: heel graag.

Situatie: gisteren gisteren Televisie en Internet aangevraagd bij Odido. Account aangemaakt, abonnement verschijnt. Tot zover alles goed. Toen wilde ik ook mijn Odido telefoonabonnement koppelen maar kreeg de melding dat deze al aan een ander account gekoppeld was en dat ik vanuit dat account het nummer moest loskoppelen.

Geen probleem, ik herinnerde me dat dat op mijn zakelijke email was (al heel lang niet meer ingelogd) en dat account kwam ik zowaar ook nog in. Maar hoe kan ik mijn telefoonnummer daar ontkoppelen? Graag wil ik alles op 1 account hebben, het oude account mag worden opgegeven en het telefoonnummer weer worden “vrijgegeven” zodat ik deze netjes kan toevoegen in mijn nieuwe account….

Dank!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@ribruijn 

Indien het abonnement niet meer in dat account staat vul dan alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je kan helpen.

Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in 1 account te koppelen.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Hallo ​@ribruijn 

Indien het abonnement niet meer in dat account staat vul dan alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je kan helpen.

Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in 1 account te koppelen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 12, 2025

Ontkoppelen gelukt, dank!