Skip to main content
Beantwoord

Mijn odido gegevens kloppen niet

• 11 februari 2025
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Salters

Hoi,

Mijn odido gegevens kloppen niet met de werkelijkheid, bij Abonnement staat wel tv maar als ik op TV klik voor bv. de pincode opvraag (die heb ik wel overigens) dan zegt hij dat ik geen tv abonnement hebt.

Ook zegt hij dat mijn abonnement nog niet gestart is terwijl ik al 24 uur op Odido zit, KPN loopt dus ook nog door.

Kwestie van wachten dus voor beide bevindingen?

Beste antwoord door Salters

@Nora van Odido :

Alles werkt naar behoren en alles is zichtbaar in de mijn omgeving van Odido. :-)

Nogmaals alvast bedankt voor het vergoeden van eventuele dubbele kosten.

Gr. Hans 🤗

Bekijk origineel

8 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 12 februari 2025

Hi ​@Salters, ik kan me goed voorstellen dat je graag de juiste informatie in jouw Mijn Odido account ziet terugkomen! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat het abonnement bij ons in het systeem nog niet volledig als compleet gemeld staat, waardoor je nog niet de juiste informatie ziet. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar onze technische dienst, zodat zij dit goed kunnen zetten voor je. Zodra dit geregeld is, krijg je hier bericht van en wordt de juiste informatie in jouw Mijn Odido account direct zichtbaar. Ook zorgen wij er zo voor dat het abonnement van KPN stopgezet wordt. Laat je het weten in het topic zodra je bericht hebt gehad dat het goed gezet is? Dan vergoed ik de dubbele kosten voor je aan onze kant voor deze dagen! 

Salters
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 februari 2025

@Nora van Odido :

Alvast bedankt voor het vergoeden van de dubbele kosten.

Bedankt voor uw hulp, ik kreeg net pardoes een aansluit SMS van jullie, maar had dit natuurlijk al maandag gedaan.

Ook kreeg ik daarna gelijk een e-mail van KPN met op opzegging.

Ook mijn Odido zie ik nu de TV pincode e.d. en ook de melding dat de “overstap” service is afgerond. 

Mijn Oidido is nu een stuk vollediger.

Gr. Hans 😀😍

Salters
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

@Nora van Odido :

Alles werkt naar behoren en alles is zichtbaar in de mijn omgeving van Odido. :-)

Nogmaals alvast bedankt voor het vergoeden van eventuele dubbele kosten.

Gr. Hans 🤗

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 19 februari 2025

Fijn om te horen ​@Salters

Salters
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 februari 2025

@Tommie van Odido :
Ik kreeg vanochtend overigens een mail dat jullie nog wachten op dat ik alles aansluit en gebruikt, terwijl ik dit al ruim een week doe 😃. Erg blij verder met mijn nieuwe aansluiting en ODIDO. 😍

ODIDO: Startdatum: 10 februari 2025 (zie ik in mijn odido)

KPN: gestopt per 12 februari 2025. (mail van KPN gehad)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 20 februari 2025

Hey ​@Salters, ah ik zie inderdaad de e-mail van gisteren. Dat is wel gek omdat je het abonnement op 12-02 op “actief” gemeld is. Alles staat goed aan onze kant, geniet van je diensten! 

Salters
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Salters, ik kan me goed voorstellen dat je graag de juiste informatie in jouw Mijn Odido account ziet terugkomen! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat het abonnement bij ons in het systeem nog niet volledig als compleet gemeld staat, waardoor je nog niet de juiste informatie ziet. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar onze technische dienst, zodat zij dit goed kunnen zetten voor je. Zodra dit geregeld is, krijg je hier bericht van en wordt de juiste informatie in jouw Mijn Odido account direct zichtbaar. Ook zorgen wij er zo voor dat het abonnement van KPN stopgezet wordt. Laat je het weten in het topic zodra je bericht hebt gehad dat het goed gezet is? Dan vergoed ik de dubbele kosten voor je aan onze kant voor deze dagen! 

@Nora van Odido :

Alles werkt naar behoren (tot dusver) en ben super tevreden als man van 78!

Factuur binnen van Odido met startdatum ma 10-02-25.

KPN is stopgezet door jullie op de wo 12-02-25.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2626 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@Salters, wat geweldig om te lezen! Daar doen wij het voor. Super dat alles werkt. Ik zie inderdaad dat de Overstapservice niet helemaal aangesloten is. Ik heb daarom deze twee dagen van 10-02 tot 12-02 voor je vergoed aan onze kant. Zo heb je alsnog geen dubbele kosten. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging van deze vergoeding. De vergoeding zie je terug op de eerst volgende rekening! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen