Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido abonnement koppelen lukt niet

• September 1, 2025
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een internet en tv abonnement afgesloten maar kan deze niet koppelen in mijn odido en app

Beste antwoord door Jibidy

Heb je inmiddels al een oplossing gevonden?
Ik heb namelijk sinds eind augustus hetzelfde probleem: ik kan mijn contract niet koppelen. De telefonische klantenservice vertelde me dat er sinds gisteren technische problemen met de database zijn en dat het koppelen daarom niet werkt. Bij mij gaat het echter al een week mis. Het lijkt dus niet aan mij te liggen, maar om een groter probleem te gaan. Ik snap alleen niet waarom dit niet gewoon op de koppelpagina wordt vermeld – nu staat iedere nieuwe klant daar helemaal in het ongewisse.

Een paar dagen geleden kwamen de bestelbevestigingen ineens door via de email en app, het lijkt nu allemaal goed te gaan en ik denk dat IT (in mijn geval) eea gefixed heeft.  

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 2, 2025

Hallo ​@Jibidy 

Krijg je een foutmelding tijdens het koppelen? Indien er al een andere abonnement gekoppeld is dan moeten de persoonsgegevens overeenkomen voor beide abonnementen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 2, 2025

Hallo ​@Jibidy 

Krijg je een foutmelding tijdens het koppelen? Indien er al een andere abonnement gekoppeld is dan moeten de persoonsgegevens overeenkomen voor beide abonnementen.

Ik krijg inderdaad een foutmelding, zie screenshot

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 2, 2025

@Jibidy 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 3, 2025

Hi ​@Jibidy, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je je abonnement kunt koppelen zonder zorgen. Ik help je hier graag verder mee. Bedankt voor het invullen van je gegevens, echter kan ik op deze postcode geen abonnement vinden. Kan je de postcode eens voor mij controleren? Geef je mij een seintje als je dat hebt gedaan? Dan heb ik wat meer duidelijkheid. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 3, 2025

Goedemorgen, er gaat iets niet goed met mij bestellingen voor zowel internet/tv als mobiel. De klantenservice heeft hiervoor een ticket aangemaakt voor IT t.w. 79345014. De gegeven zoals ingevoerd bij mijn profiel zijn correct

• heeft eerste post geplaatst
  • September 9, 2025

Ik heb namelijk sinds eind augustus hetzelfde probleem: ik kan mijn contract niet koppelen. De telefonische klantenservice vertelde me dat er sinds gisteren technische problemen met de database zijn en dat het koppelen daarom niet werkt. Bij mij gaat het echter al een week mis. Het lijkt dus niet aan mij te liggen, maar om een groter probleem te gaan. Ik snap alleen niet waarom dit niet gewoon op de koppelpagina wordt vermeld – nu staat iedere nieuwe klant daar helemaal in het ongewisse.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Een paar dagen geleden kwamen de bestelbevestigingen ineens door via de email en app, het lijkt nu allemaal goed te gaan en ik denk dat IT (in mijn geval) eea gefixed heeft.