Skip to main content

Kritieke technische problemen: Mijn Odido registratie onmogelijk - Order #240754217

• September 8, 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

我帮您编写投诉内容:

标题(荷兰语)

"Kritieke technische problemen: Mijn Odido registratie onmogelijk - Order #240754217"

正文(荷兰语)

Geachte Odido klantenservice,

Ik ondervind ernstige technische problemen met jullie systemen:

Ordergegevens:

• Ordernummer: 240754217
  • Product: Glasvezel 400 Mbit/s internetabonnement

Problemen:

1. Geen activatielink ontvangen

• In mijn orderbevestiging ontbreekt de Mijn Odido activatielink volledig
  • Hierdoor kan ik geen account aanmaken om mijn bestelling te volgen

2. Website registratie defect

• Wanneer ik probeer een nieuw account aan te maken via odido.nl → "Mijn Odido" → "Registreren"
  • Krijg ik direct een 404 foutpagina
  • Website registratie is volledig onbruikbaar

3. iOS app verificatie werkt niet

• Mijn Odido iOS app gedownload
  • Verificatiecodes ontvangen via e-mail
  • Ondanks meerdere pogingen worden alle verificatiecodes als "onjuist" afgewezen
  • App is volledig ontoegankelijk

Gevolg:

• Kan mijn internetinstallatie niet volgen
  • Geen toegang tot mijn account
  • Kan installatiedatum niet controleren

Verzoek:

1. Onmiddellijke technische ondersteuning voor deze systeem bugs
  2. Manuele account activatie voor order #240754217
  3. Installatiedatum bevestiging via telefoon/e-mail

Deze kritieke systeem problemen maken jullie dienstverlening volledig onbruikbaar.

Met vriendelijke groet,

September 10, 2025

Hey ​@kuaixp, welkom op onze community!

Bedankt dat je dit zo duidelijk met ons deelt. Ik kan me voorstellen dat je graag snel inzicht wilt in je bestelling en account, zeker nu je de activatielink niet kunt gebruiken en de registratieproblemen ervaart. Laten we dit stap voor stap voor je oplossen. Om dit goed voor je te kunnen onderzoeken heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Wil je in je profiel je postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zodra dat erin staat, kijk ik direct met je mee wat er speelt met je bestelling en account. We gaan er samen voor zorgen dat je zo snel mogelijk toegang krijgt tot Mijn Odido en duidelijkheid hebt over de installatiedatum. Laat je mij hier weten zodra je dit hebt aangevuld? Dan ga ik voor je aan de slag!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 10, 2025

Hey ​@kuaixp, welkom op onze community!

Bedankt dat je dit zo duidelijk met ons deelt. Ik kan me voorstellen dat je graag snel inzicht wilt in je bestelling en account, zeker nu je de activatielink niet kunt gebruiken en de registratieproblemen ervaart. Laten we dit stap voor stap voor je oplossen. Om dit goed voor je te kunnen onderzoeken heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Wil je in je profiel je postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Zodra dat erin staat, kijk ik direct met je mee wat er speelt met je bestelling en account. We gaan er samen voor zorgen dat je zo snel mogelijk toegang krijgt tot Mijn Odido en duidelijkheid hebt over de installatiedatum. Laat je mij hier weten zodra je dit hebt aangevuld? Dan ga ik voor je aan de slag!