Skip to main content
Beantwoord

Koppeling abonnement

• August 25, 2025
  • 9 reacties
  • 64 Bekeken

Ik ben onlangs klant geworden bij Odido en ik heb een account aangemaakt, ik heb een email ontvangen dat de gegevens voor mijn overstap in mijn omgeving beschikbaar zijn. Echter het lukt mij niet om mijn abonnement te koppelen aan mijn account. Ik krijg dan de volgende melding (screenshot).

Kunnen jullie hierbij helpen?

Beste antwoord door FreekJansen

Hoi Freek, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart dat je nieuwe account ook niet gekoppeld kan worden. Ik zet het direct door naar mijn collega’s van de technische afdeling. Zij zullen dit onderzoeken en zodra ze het hebben opgelost nemen ze ook contact met je op. Ik verwacht dat ze er nog voor het weekend aan toekomen. Het gaat om casenummer 79292887. Laat je het me weten als je iets hebt gehoord? Anders kijk ik na het weekend graag of er een update is!

Hoi Marciano,

Het is mij zojuist gelukt mijn account te koppelen. Hartelijk dank voor je inspanningen.

9 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Freek, van harte welkom bij Odido en welkom op de community. Leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik help je graag bij het koppelen van je abonnement. Gaat het om een mobiel abonnement of Internet + TV? En is het abonnement al van start gegaan? Mocht het om een mobiel abonnement gaan die in de toekomst van start gaat, dan kan je deze nog niet toevoegen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 26, 2025

Hoi Marciano, 

Ik heb mijn profiel bijgewerkt. 

Het gaat om Internet abonnement, de overstap is als het goed is rond 1 oktober.

Ik heb al een mail ontvangen dat er relevante gegevens (in dit geval gewijzigde overstap datum) in mijn account zouden staan, en die wil ik graag in kunnen zien.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Freek, bedankt voor de terugkoppeling en het invullen van je profiel! Volgens het systeem was het account aangemaakt in 2021. Kan dat kloppen? Het leek in ieder geval op een heel oud account, dus ik heb deze direct verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je internetabonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je, anders help ik je uiteraard graag verder! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 27, 2025

Hoi Marciano, 

Ik had inderdaad een oude account van 2021, die werkte al niet meer omdat ik geen authenticatie sleutel meer had. Dank voor het verwijderen hiervan. 

Daarnaast had ik al een nieuwe account gemaakt (op 24-08-2025), echter deze wil ook niet koppelen. Ook daar krijg ik de melding dat mijn gegevens niet voorkomen (zie eerdere screenshot).

Verder heb ik al wel bericht gekregen dat een pakket onderweg is (vermoedelijk met de apparatuur). Dus dan zouden mijn gegevens toch wel bekend moeten zijn.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Freek, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart dat je nieuwe account ook niet gekoppeld kan worden. Ik zet het direct door naar mijn collega’s van de technische afdeling. Zij zullen dit onderzoeken en zodra ze het hebben opgelost nemen ze ook contact met je op. Ik verwacht dat ze er nog voor het weekend aan toekomen. Het gaat om casenummer 79292887. Laat je het me weten als je iets hebt gehoord? Anders kijk ik na het weekend graag of er een update is!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 28, 2025

Hoi Marciano, 

Bedankt voor het oppakken. 

Inmiddels is het pakket met de router al wel gearriveerd, maar account koppelen lukt nog niet 

Ik wacht af wat het technische team zegt en ik houd je op de hoogte.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Freek, geen dank! Fijn dat je je pakket in ieder geval hebt ontvangen. En dat is helemaal goed, bedankt voor je geduld en ik verwacht dat het snel wordt opgelost. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • September 1, 2025

Hoi Marciano,

Het is mij zojuist gelukt mijn account te koppelen. Hartelijk dank voor je inspanningen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Freek, sorry voor de late reactie. Ik zie je reactie in dit topic nu pas. Superfijn dat het nu ook gelukt is om je abonnement in je account te koppelen. Graag gedaan en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community staat voor je klaar! 😊