Skip to main content
Beantwoord

Koppelen van mobiel + internet aan Odido account


  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Ik ben gisteren na een verlenging van mijn abonnement "officieel” overgestapt van T-mobile naar Odido. Waarom zeg ik officieel, ik zit al heel lang bij Tmobile/Odido, maar bij het verlengen van mijn abonnement bij de MediaMarkt heb ik begrepen dat mijn nummer nog in het systeem als T-mobile geregistreerd stond. In ieder geval kan ik nu opeens mijn mobiele abonnement niet meer inzien via Mijn Odido. Als ik 'Mobiel’ d.m.v. mijn mobiele nummer wil toevoegen via de app dan krijg ik de melding: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account.

Daarnaast krijg ik mijn internet abonnement ook niet toegevoegd aan Mijn Odido. Als het goed is zijn de NAW gegevens gelijk.

Beste antwoord door Avda

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Avda, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk meegekeken bij je mobiele nummer en ik zie dat je deze nog gekoppeld staat aan je oude/inactieve abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Ook zie ik bij je Internet + TV abonnement dat er iets niet goed staat. Echter, krijg ik dit niet aangepast. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Echter, zie ik dat alleen de naam niet overeen komt. 

Kun je laten weten of het is gelukt met het koppelen van je mobiele abonnement? Dan zet ik je bericht door naar één van mijn collega's van Internet + TV! 😊

Hallo Pharwin,

Ik heb een nieuwe account aangemaakt en ik heb mijn mobiele abonnement ook meteen kunnen toevoegen. Dus dank daarvoor! Nu nog de laatste stap het toevoegen van mijn Internet + tv. Als jij mijn bericht kan doorzetten graag. Ik krijg nu de melding dat het opgegeven adres niet voorkomt in jullie systeem. 

Bekijk origineel

16 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Avda, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk meegekeken bij je mobiele nummer en ik zie dat je deze nog gekoppeld staat aan je oude/inactieve abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Ook zie ik bij je Internet + TV abonnement dat er iets niet goed staat. Echter, krijg ik dit niet aangepast. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Echter, zie ik dat alleen de naam niet overeen komt. 

Kun je laten weten of het is gelukt met het koppelen van je mobiele abonnement? Dan zet ik je bericht door naar één van mijn collega's van Internet + TV! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 oktober 2024

-


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Avda, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk meegekeken bij je mobiele nummer en ik zie dat je deze nog gekoppeld staat aan je oude/inactieve abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Ook zie ik bij je Internet + TV abonnement dat er iets niet goed staat. Echter, krijg ik dit niet aangepast. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Echter, zie ik dat alleen de naam niet overeen komt. 

Kun je laten weten of het is gelukt met het koppelen van je mobiele abonnement? Dan zet ik je bericht door naar één van mijn collega's van Internet + TV! 😊

Hallo Pharwin,

Ik heb een nieuwe account aangemaakt en ik heb mijn mobiele abonnement ook meteen kunnen toevoegen. Dus dank daarvoor! Nu nog de laatste stap het toevoegen van mijn Internet + tv. Als jij mijn bericht kan doorzetten graag. Ik krijg nu de melding dat het opgegeven adres niet voorkomt in jullie systeem. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Avda Fijn dat het is gelukt! Ik zal je topic doorzetten naar mijn collega's van Internet + TV, zodat ze met je mee kunnen kijken naar een oplossing! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 18 oktober 2024

Even mijn vraag omhoog kicken.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 20 oktober 2024

Hoi @Avda, zou je het nu willen testen? Dit kun je het best doen via een laptop met de link: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account.  Ik hoor graag of het lukt! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 oktober 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @Avda, zou je het nu willen testen? Dit kun je het best doen via een laptop met de link: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account.  Ik hoor graag of het lukt! Groetjes, Ishana

Hoi, ik heb het net geprobeerd, maar ik krijg nog steeds de melding dat het opgegegeven adres niet voorkomt in jullie systeem.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 24 oktober 2024

Hi @Avda, ik denk dat ik zie waar het misgaat. Het heeft te maken met een interne '’status'’ van jouw abonnement. Ik heb de juiste afdeling meteen geïnformeerd. Zij gaan de zaak onderzoeken en lossen dit zo snel mogelijk op. Wel kan dit een aantal werkdagen duren. Alvast bedankt voor je geduld, ik hou het ook in de gaten!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 31 oktober 2024

Hi @Avda, wij zijn hier dat de gegevens van beide abonnementen niet overeenkomen. Het heeft te maken met hoe jouw naam op de contracten staat. Mag ik dit aanpassen? Zo ja, wil je dan in jouw Community profiel plaatsen hoe jij genoemd wilt worden op het contract? Je kunt dit plaatsen onder '’Info voor moderator'’. Deze informatie is alleen voor ons inzichtelijk!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @Avda, wij zijn hier dat de gegevens van beide abonnementen niet overeenkomen. Het heeft te maken met hoe jouw naam op de contracten staat. Mag ik dit aanpassen? Zo ja, wil je dan in jouw Community profiel plaatsen hoe jij genoemd wilt worden op het contract? Je kunt dit plaatsen onder '’Info voor moderator'’. Deze informatie is alleen voor ons inzichtelijk!

Hoi Cheyenne, ik heb het toegevoegd.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4131 reacties
  • 1 november 2024

@Avda heel erg bedankt voor de genomen moeite, ik help je natuurlijk graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om de aanpassing te maken. Wil je nogmaals proberen om je account te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 november 2024
Teresa van Odido schreef:

@Avda heel erg bedankt voor de genomen moeite, ik help je natuurlijk graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om de aanpassing te maken. Wil je nogmaals proberen om je account te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 

Hoi Teresa, het werkt helaas nog steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding dat het adres niet voorkomt. Ik heb het via mobiel en pc geprobeerd.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 4 november 2024

Hi @Avda, er stond nog een oude Tele2 koppeling in mijn systeem, dit heb ik verwijderd. Kan je het nogmaals proberen via de browser? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Avda, er stond nog een oude Tele2 koppeling in mijn systeem, dit heb ik verwijderd. Kan je het nogmaals proberen via de browser? 

Hoi Tommie, werkt helaas nog steeds niet.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 6 november 2024

Dank voor het testen @Avda, ik zie nu dat het Internet + Tv account op inactief staat terwijl hij actief staat in mijn andere systeem. De systemen lijken niet goed te synchen met elkaar. Hiervoor heb ik een ticket ingeschoten. Onze technische dienst gaat ernaar kijken! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 9 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Dank voor het testen @Avda, ik zie nu dat het Internet + Tv account op inactief staat terwijl hij actief staat in mijn andere systeem. De systemen lijken niet goed te synchen met elkaar. Hiervoor heb ik een ticket ingeschoten. Onze technische dienst gaat ernaar kijken! 

Ik had het net even weer geprobeerd en het is gelukt! Ik heb internet thuis kunnen toevoegen. Bedankt voor de moeite.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen