Hallo @Avda, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk meegekeken bij je mobiele nummer en ik zie dat je deze nog gekoppeld staat aan je oude/inactieve abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Ook zie ik bij je Internet + TV abonnement dat er iets niet goed staat. Echter, krijg ik dit niet aangepast. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Echter, zie ik dat alleen de naam niet overeen komt.
Kun je laten weten of het is gelukt met het koppelen van je mobiele abonnement? Dan zet ik je bericht door naar één van mijn collega's van Internet + TV!
Hallo @Avda, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk meegekeken bij je mobiele nummer en ik zie dat je deze nog gekoppeld staat aan je oude/inactieve abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd en alles ontkoppelt. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Ook zie ik bij je Internet + TV abonnement dat er iets niet goed staat. Echter, krijg ik dit niet aangepast. Om je Internet + TV abonnement samen te kunnen voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Echter, zie ik dat alleen de naam niet overeen komt.
Kun je laten weten of het is gelukt met het koppelen van je mobiele abonnement? Dan zet ik je bericht door naar één van mijn collega's van Internet + TV!
Hallo Pharwin,
Ik heb een nieuwe account aangemaakt en ik heb mijn mobiele abonnement ook meteen kunnen toevoegen. Dus dank daarvoor! Nu nog de laatste stap het toevoegen van mijn Internet + tv. Als jij mijn bericht kan doorzetten graag. Ik krijg nu de melding dat het opgegeven adres niet voorkomt in jullie systeem.
@Avda Fijn dat het is gelukt! Ik zal je topic doorzetten naar mijn collega's van Internet + TV, zodat ze met je mee kunnen kijken naar een oplossing!
Even mijn vraag omhoog kicken.
Hoi @Avda, zou je het nu willen testen? Dit kun je het best doen via een laptop met de link: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Ik hoor graag of het lukt! Groetjes, Ishana
Hoi @Avda, zou je het nu willen testen? Dit kun je het best doen via een laptop met de link: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Ik hoor graag of het lukt! Groetjes, Ishana
Hoi, ik heb het net geprobeerd, maar ik krijg nog steeds de melding dat het opgegegeven adres niet voorkomt in jullie systeem.
Hi @Avda, ik denk dat ik zie waar het misgaat. Het heeft te maken met een interne '’status'’ van jouw abonnement. Ik heb de juiste afdeling meteen geïnformeerd. Zij gaan de zaak onderzoeken en lossen dit zo snel mogelijk op. Wel kan dit een aantal werkdagen duren. Alvast bedankt voor je geduld, ik hou het ook in de gaten!
Hi @Avda, wij zijn hier dat de gegevens van beide abonnementen niet overeenkomen. Het heeft te maken met hoe jouw naam op de contracten staat. Mag ik dit aanpassen? Zo ja, wil je dan in jouw Community profiel plaatsen hoe jij genoemd wilt worden op het contract? Je kunt dit plaatsen onder '’Info voor moderator'’. Deze informatie is alleen voor ons inzichtelijk!
Hi @Avda, wij zijn hier dat de gegevens van beide abonnementen niet overeenkomen. Het heeft te maken met hoe jouw naam op de contracten staat. Mag ik dit aanpassen? Zo ja, wil je dan in jouw Community profiel plaatsen hoe jij genoemd wilt worden op het contract? Je kunt dit plaatsen onder '’Info voor moderator'’. Deze informatie is alleen voor ons inzichtelijk!
Hoi Cheyenne, ik heb het toegevoegd.
@Avda heel erg bedankt voor de genomen moeite, ik help je natuurlijk graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om de aanpassing te maken. Wil je nogmaals proberen om je account te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken!
@Avda heel erg bedankt voor de genomen moeite, ik help je natuurlijk graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om de aanpassing te maken. Wil je nogmaals proberen om je account te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken!
Hoi Teresa, het werkt helaas nog steeds niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding dat het adres niet voorkomt. Ik heb het via mobiel en pc geprobeerd.
Hi @Avda, er stond nog een oude Tele2 koppeling in mijn systeem, dit heb ik verwijderd. Kan je het nogmaals proberen via de browser?
Hi @Avda, er stond nog een oude Tele2 koppeling in mijn systeem, dit heb ik verwijderd. Kan je het nogmaals proberen via de browser?
Hoi Tommie, werkt helaas nog steeds niet.