Skip to main content
Beantwoord

Koppelen T-mobile Thuis aan My T-mobile account

  • 10 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Op 27 juli heb ik T-mobile Thuis glasvezel aangevraagd. Direct daarna heb ik mijn abonnement toegevoegd in My T-mobile omgeving. Alles werkte perfect en ik kon de bestelling volgen. Paar dagen daarna heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik dacht dat de glasvezelaansluiting te ingewikkeld was in mijn situatie. Na onderzoek heb ik toch opnieuw een abonnement aangevraagd op 4 augustus. Deze keer heb ik steeds problemen met het toevoegen van mijn abonnement in My T-mobile. Ik heb hiervoor verschillende keren met de klantenservice contact opgenomen en meerdere dingen uitgeprobeerd (mail adres veranderen, wachtwoord veranderen etc.) maar niks helpt. Het zou fijn zijn als mij iemand hiermee kan helpen. Zelf heb ik al in andere topics gekeken naar oplossingen maar niks helpt :/

Ik heb een foto van de foutmelding toegevoegd. FYI - Ik heb ook T-mobile mobiel (wachtwoord/mail veranderen helpt ook niet).

 

Beste antwoord door MZ23

Tommie van Odido schreef:
MZ23 schreef:

Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/

@MZ23 uiteindelijk hebben we het kunnen fixen. De systemen liepen niet synchroon maar na een tijdje wel. De wijziging van het rekeningnummer en ontkoppelen van alle abonnementen heeft dit verholpen!

 

Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 10 augustus 2023

Hey @MZ23, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in het systeem staat. Daarnaast zag ik dat je oude abonnement nog gekoppeld was aan My T-Mobile. Kan je proberen om je nieuwe abonnement nu te koppelen? Lukt dit niet dan moeten we het rekeningnummer wijzigen. Dit kan ik voor je doen maar dit kun je ook zelf! Je dient hiervoor wel een tijdelijk ander rekeningnummer voor te hebben. Zo los je dit op: 

 

Ga naar My T-Mobile → Klik op T-Mobile Thuis → Meer → Mijn Gegevens → Betaalgegevens en wijzig je rekeningnummer.

 

Lukt het nu niet zelf? Stuur mij dan een privébericht met je huidige rekeningnummer en een tijdelijke vervanger. Dan ga ik kijken of ik het voor je kan oplossen!

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 10 augustus 2023

Ik kom niet in de T-mobile Thuis omgeving. Ik heb je een privé bericht gestuurd met mijn bankgegevens.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2023
Tommie van Odido schreef:
MZ23 schreef:

Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/

@MZ23 uiteindelijk hebben we het kunnen fixen. De systemen liepen niet synchroon maar na een tijdje wel. De wijziging van het rekeningnummer en ontkoppelen van alle abonnementen heeft dit verholpen!

 

Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 10 augustus 2023
MZ23 schreef:

Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/

@MZ23 uiteindelijk hebben we het kunnen fixen. De systemen liepen niet synchroon maar na een tijdje wel. De wijziging van het rekeningnummer en ontkoppelen van alle abonnementen heeft dit verholpen!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen