Op 27 juli heb ik T-mobile Thuis glasvezel aangevraagd. Direct daarna heb ik mijn abonnement toegevoegd in My T-mobile omgeving. Alles werkte perfect en ik kon de bestelling volgen. Paar dagen daarna heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik dacht dat de glasvezelaansluiting te ingewikkeld was in mijn situatie. Na onderzoek heb ik toch opnieuw een abonnement aangevraagd op 4 augustus. Deze keer heb ik steeds problemen met het toevoegen van mijn abonnement in My T-mobile. Ik heb hiervoor verschillende keren met de klantenservice contact opgenomen en meerdere dingen uitgeprobeerd (mail adres veranderen, wachtwoord veranderen etc.) maar niks helpt. Het zou fijn zijn als mij iemand hiermee kan helpen. Zelf heb ik al in andere topics gekeken naar oplossingen maar niks helpt :/
Ik heb een foto van de foutmelding toegevoegd. FYI - Ik heb ook T-mobile mobiel (wachtwoord/mail veranderen helpt ook niet).