Skip to main content
Beantwoord

Koppelen internet in mijn odido

• August 8, 2025
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Ondanks een vijftal telefoontjes lukt het odido niet om mijn nog niet actieve internetbestelling te koppelen aan mijn odido account.
ik heb nu 5 verschillende antwoorden gehad , met zekfs een medewekrer die ophangt…

de reactie :dat kan pas nadat internet is aangesloten, klopt niet daar ik al een bestelling had met een werkende koppeling, met de opmerking, u kunt pas iets zien als uw internet is aangesloten. Odido heeft notaben zelf een nieuwe bestelling geplaatst en de oude gecancelled…

begint al goed ….. ik hoop nu maar dat, als het wordt aangesloten komende dinsdag, en woensdag de monteur komt , alles werkt als een zonnetje, want vijf verschillende antwoorden op een simpele vraag gaat mijn pet echt te boven.

dus daarom hier maar de vraag…. Wat moet ik doen om mijn internet abonnement te koppelen in odido?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Vrijenhoeke, van harte welkom op de community. Leuk dat je voor een internetabonnement bij ons hebt gekozen! Heb je ook al een mobiel abonnement dat gekoppeld staat aan je Mijn Odido account? De kans is groot dat je gegevens niet 100% overeenkomen. Dit moet wel het geval zijn als je meerdere abonnementen in 1 account wil koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Vrijenhoeke, van harte welkom op de community. Leuk dat je voor een internetabonnement bij ons hebt gekozen! Heb je ook al een mobiel abonnement dat gekoppeld staat aan je Mijn Odido account? De kans is groot dat je gegevens niet 100% overeenkomen. Dit moet wel het geval zijn als je meerdere abonnementen in 1 account wil koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 11, 2025

Hallo Marciano

Ik probeer alleen mijn internet te koppelen.

ik heb inderdaad een zakelijk mobiel abonnement, maar dat mag niet gekoppeld worden, want dat is van het bedrijf waar ik werk !

Ik hoop niet dat jullie dat wel proberen heb ik ook nooit gevraagd te doen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • August 12, 2025

@Vrijenhoeke Helemaal duidelijk, ik help je graag om dit te realiseren! 

Heb je voor je Internet voor thuis abonnement hetzelfde e-mailadres opgegeven als voor je zakelijke abonnement? Mocht dit het geval zijn, dan is er waarschijnlijk al een Mijn Odido account voor je zakelijke abonnement met dat e-mailadres. Je zou dan een ander e-mailadres voor je Internet voor thuis abonnement moeten doorgeven. Laat je mij weten of mijn aanname juist is?

Ik wil je sowieso vragen om je community profiel aan te vullen met de gegevens die Marciano vraagt in zijn bericht. Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 14, 2025

Vreemd.  Na succesvol installeren van mijn internetaansluiting, werkt “ineens” de koppeling met mijn product in mijnodido wel?

Ik zou echt verwachten (en heb ik ook gezien) dat de status van een bestelling ook al is deze nog niet aangesloten, zichtbaar is in de mijnodido app. En niet een melding wilt u uw bestelling koppelen? en dan een foutmelding.

maar het werkt !