Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abonnement internet en tv in Odido app lukt niet

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik woon sinds twee weken op een nieuw adres. Ik heb het abonnement van Odido internet en tv beëindigd op mijn oude adres en een nieuw abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres. Nu staat in de Odido app een nieuw abonnement klaar om toe te voegen, maar deze heeft een foutmelding.

Na telefonisch contact met de klantenservice hebben ze me niet kunnen helpen. Een bezoek aan de Odido-winkel liep uit op: je moet de klantenservice bellen. Er staat iets niet goed in het account.

Er staan ook twee telefoonnummers gekoppeld. Van mijzelf, eindigend op 08. En van mijn partner op hetzelfde adres, eindigend op 01.

Kortom: help! Hoe krijg ik mijn nieuwe abo in de app?

Beste antwoord door CGerritse

Teresa van Odido schreef:

Wat leuk om te lezen dat wij met jou mee mochten verhuizen, dat waarderen we enorm. Welkom op onze community! 😀 ​@CGerritse

Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik kan mij voorstellen dat je graag al jouw abonnementen graag op 1 plek hebt. Ik help je graag verder! 

Ik ben direct gaan kijken. Echter zie ik dat je een BEN mobiel abonnement hebt. Het is gelukkig wel mogelijk om je BEN en ODIDO te koppelen voor Klantvoordeel, maar het is niet mogelijk om beide abonnementen zichtbaar te hebben in 1 app. 

Ik adviseer je om voor je Internet en TV abonnement een account aan te maken op Mijn Odido. Je kunt vervolgens je BEN abonnementen toevoegen voor Klantvoordeel (Inloggen Mijn Odido > Mijn Gegevens > Klantvoordeel). 

Laat je mij weten of het is gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen verneem ik het graag! 

Gelukt! Dank je wel!

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4102 reacties
  • 3 maart 2025

Wat leuk om te lezen dat wij met jou mee mochten verhuizen, dat waarderen we enorm. Welkom op onze community! 😀 ​@CGerritse

Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik kan mij voorstellen dat je graag al jouw abonnementen graag op 1 plek hebt. Ik help je graag verder! 

Ik ben direct gaan kijken. Echter zie ik dat je een BEN mobiel abonnement hebt. Het is gelukkig wel mogelijk om je BEN en ODIDO te koppelen voor Klantvoordeel, maar het is niet mogelijk om beide abonnementen zichtbaar te hebben in 1 app. 

Ik adviseer je om voor je Internet en TV abonnement een account aan te maken op Mijn Odido. Je kunt vervolgens je BEN abonnementen toevoegen voor Klantvoordeel (Inloggen Mijn Odido > Mijn Gegevens > Klantvoordeel). 

Laat je mij weten of het is gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen verneem ik het graag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 4 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Gelukt! Dank je wel!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4102 reacties
  • 4 maart 2025

@CGerritse Super fijn om te lezen, uiteraard graag gedaan! 😀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen