Skip to main content

Koppelen aan bestaand account lukt niet

• September 10, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Goedendag,

ik heb een account waarop mijn mobiel internet op is gekoppeld. Ik zou mijn internet abonnement er graag bij willen koppelen. Er wordt vervolgens aangegeven dat de gegevens niet overeenkomen. Ik heb op de overeenkomst gekeken en daar komt de naam, het adres en rekeningnummer overeen als mijn mobiel abonnement. Ik heb gebeld met de klantenservice en meneer gaf aan dat op het internet product geen account is gemaakt. Hij zei dat het niet mogelijk was om het internet abonnement te koppelen aan mijn actieve account en maar een nieuw account hiervoor moet aanmaken.. 

Misschien dat op mijn emailadres meerdere accounts staan? Want bij het inloggen bij de odido community gaf het een onjuist wachtwoord aan terwijl dit hetzelfde wachtwoord is als via de website (die het wel doet met hetzelfde wachtwoord). Ik heb voor odido community wachtwoord herstel gedaan en na het herstellen, met inloggen zag ik naam van mijn ex staan ipv de mijne. 

Ik weet zelf niet hoe en wat verder, want ik kwam er niet veel uit na het telefonisch gesprek. 

ps. ik zie bij het plaatsen van deze post ook de naam van mijn ex staan haha. Terwijl als ik metdezelfde gegevens via odido inlog, mijn eigen gegevens zie.. 

September 11, 2025

Hi ​@Mitchjurgen, ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen.

Alle gegevens moeten gelijk zijn, denk hierbij aan je initialen, voor- achternaam, geboortedatum en het adres. Ik controleer dit graag voor je, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Laat je mij dit weten zodra je dat gedaan hebt? Dan controleer ik alles voor je. Alvast bedankt!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 11, 2025

Alle gegevens moeten gelijk zijn, denk hierbij aan je initialen, voor- achternaam, geboortedatum en het adres. Ik controleer dit graag voor je, zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Laat je mij dit weten zodra je dat gedaan hebt? Dan controleer ik alles voor je. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 11, 2025

Hi Tommie, bedankt voor jouw bericht! Ik heb de gevraagde gegevens aangepast in mijn instellingen :) 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 12, 2025

Hoi ​@Mitchjurgen, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik neem aan dat je het aan je mobiele abonnement wilt koppelen? Ik heb zojuist gekeken en zie dat er een foutmelding ontstaat. Ik heb besloten om je mobiele abonnement tijdelijk te ontkoppelen. Zou je over een uurtje willen inloggen in de browserversie en als eerste je Internet + Tv abonnement willen koppelen en daarna je mobiele abonnement? Als dit nog niet lukt, kun je dan aangeven bij welke stap het misgaat en/of je een foutmelding krijgt of niet? Hopelijk pakt hij hem zo direct! Ik wacht je terugkoppeling af.