Goedendag,
ik heb een account waarop mijn mobiel internet op is gekoppeld. Ik zou mijn internet abonnement er graag bij willen koppelen. Er wordt vervolgens aangegeven dat de gegevens niet overeenkomen. Ik heb op de overeenkomst gekeken en daar komt de naam, het adres en rekeningnummer overeen als mijn mobiel abonnement. Ik heb gebeld met de klantenservice en meneer gaf aan dat op het internet product geen account is gemaakt. Hij zei dat het niet mogelijk was om het internet abonnement te koppelen aan mijn actieve account en maar een nieuw account hiervoor moet aanmaken..
Misschien dat op mijn emailadres meerdere accounts staan? Want bij het inloggen bij de odido community gaf het een onjuist wachtwoord aan terwijl dit hetzelfde wachtwoord is als via de website (die het wel doet met hetzelfde wachtwoord). Ik heb voor odido community wachtwoord herstel gedaan en na het herstellen, met inloggen zag ik naam van mijn ex staan ipv de mijne.
Ik weet zelf niet hoe en wat verder, want ik kwam er niet veel uit na het telefonisch gesprek.
ps. ik zie bij het plaatsen van deze post ook de naam van mijn ex staan haha. Terwijl als ik metdezelfde gegevens via odido inlog, mijn eigen gegevens zie..