Skip to main content
Vraag

Klik&Klaar bestaand abonnement koppelen werkt niet

  • 22 oktober 2024
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

ik kom tot ik me 5 laatse rekeningnummer moet invullen en dat doe ik goed en dan zegt die

 

Error : probeer het later opnieuw

 

 

 

 

6 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2024

hier exact hetzelfde probleem.


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2024

Ik had dat ook, dat koppelen lukt pas als je het contract per email hebt ontvangen. Dat was in ieder geval bij mij zo.


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2024

Zelfde probleem bij mij. Contract heb ik per email reeds ontvangen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 22 oktober 2024

Contract heb ik all in de mail gehad


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 28 oktober 2024

zelefde probleem bij mij. “Error”


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 31 oktober 2024

Hi iedereen, dank voor dit topic! Ik wil graag helpen. Proberen jullie dit via de app, of via de browser? En weten jullie allen zeker dat alle gegevens op beide contracten overeenkomen met elkaar. Ik wil iedereen sowieso vragen ervoor te zorgen dat de verificatie in je Community profiel compleet is. Zo kan ik meekijken, mocht het nog niet zijn gelukt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen