Skip to main content

Sinds het in gaan van mijn Klik en Klaar abonnement is de klantvoordeel verdwenen op mijn Internet Thuis abonnement.

Abonnementen op hetzelfde adres:

• Mobiel abonnement (niet opgezegd of gestart, met klantvoordeel)
  • Internet Thuis (t/m 22-11, klantvoordeel opeens gestopt op laatste factuur, dus maar t/m 29-10)
  • Klik en Klaar internet (vanaf 31-10, klantvoordeel vanaf het begin)

Nu vroeg ik mij dus af waarom het klantvoordeel opeens gestopt is voor het Internet Thuis abonnement. Tussen 29-10 en 22-11 had ik verwacht dat er nog klantvoordeel zou zijn.

Hoe kan ik dit nu alsnog klantvoordeel krijgen over die periode?

Hey ​@J-Internet, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik kijk graag met je mee. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt.

Ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn profiel, ga jij dan hier mee verder en krijg ik daar dan vanzelf bericht van?

Hey ​@J-Internet, bedankt voor de gegevens. 

Ik ben voor je gaan kijken en ik zie een abonnement dat op 23-11 is opgezegd. Als ik de laatste factuur bekijk zie ik dat klantvoordeel is berekend tot 31-10. Ik gok dat dit door het toevoegen van Klik&Klaar gebeurd is. Ik heb € 5 euro voor je vergoed voor de periode van november. Dit zal waarschijnlijk eind december worden overgeboekt!

Reageer