Skip to main content
Beantwoord

Kinderslot

• 19 januari 2025
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoe zet ik de leeftijd op 18?

In de Admin profiel bij ouderlijk toezicht gaat de leeftijdsgrens tot 16 jaar.

Beste antwoord door Teresa van Odido

@HansKees Goede vraag, ik help je graag verder! 

Het is echter niet mogelijk de instellingen te veranderen naar 18+. Gelukkig worden programma’s met een leeftijdsgrens van 18+ alleen uitgezonden tussen 00:00 en 06:00 ‘s ochtends. 

Meer informatie over de Kijkwijzer vind je op deze pagina’s van de Overheid en Kijkwijzer

Bekijk origineel

6 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025

@HansKees Goede vraag, ik help je graag verder! 

Het is echter niet mogelijk de instellingen te veranderen naar 18+. Gelukkig worden programma’s met een leeftijdsgrens van 18+ alleen uitgezonden tussen 00:00 en 06:00 ‘s ochtends. 

Meer informatie over de Kijkwijzer vind je op deze pagina’s van de Overheid en Kijkwijzer

• Auteur
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Betekent dit dat ik iedere keer mijn pincode moet invoeren als ik een zender uit het erotischpakket wil kijken?

Hoe kan ik het kinderslot permanent uitzetten?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 19 januari 2025

@HansKees Dat klopt inderdaad. Je kunt het kinderslot niet permanent uitzetten voor deze zenders. Dit kan ik ook niet voor je doen, omdat dit een standaard instelling is.  

• Auteur
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Kan ik het kinderslot uitschakelen als ik een nieuw profiel aan maak en wat moet ik dan, bij het aanmaken van het nieuwe profiel, aangeven/aan klikken om dat te realiseren?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 20 januari 2025

Voor de erotische zenders is het niet mogelijk ​@HansKees, als je de pincode hebt ingevoerd dan blijft dit voor X aantal minuten actief voordat je de pincode weer moet invoeren. De pincode kun je niet permanent uitschakelen voor de erotische zenders. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 maart 2025

Wij lopen er ook tegenaan, maar dan gewoon al bij MTV. In ons huishouden is iedereen volwassen, wat zeg ik, 30+. Ik vind het vrij idioot eigenlijk dat Odido meent dat dat slot er altijd op moet. En bloedirritant.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen