Skip to main content

Kan niet inloggen

• August 17, 2025
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Ik kom met geen mogelijkheid mijn account in in de app van Odido. Er staat dat ik 2fa moet gebruiken, maar dit werkt niet. Als ik dan via iDIN mijzelf wil identificeren kom ik steeds terug op het inlogscherm zonder dat er iets lijkt te gebeuren.

Via de website kan ik (met behulp van iDIN) wel inloggen, maar kan vervolgens geen sms gebruiken om 2fa via mijn mobiele nummer te laten lopen. Meerdere keren 10 minuten gewacht, maar een sms ontvangen, ho maar.

Kan iemand mij hiermee helpen?

August 18, 2025

Hoi Sven, goed dat je Mijn Odido wil gebruiken. Maar dan moet het natuurlijk wel werken. Wat apart dat je 2FA niet kan instellen op SMS. Krijg je nog iets te zien op je scherm, zoals een foutmelding?

Het 06-nummer in je profiel is een nummer van Ben, dus ik neem aan dat het om een ander abonnement gaat. Zet je hiervan je 06-nummer met bijhorende volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag mee! 

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sven, goed dat je Mijn Odido wil gebruiken. Maar dan moet het natuurlijk wel werken. Wat apart dat je 2FA niet kan instellen op SMS. Krijg je nog iets te zien op je scherm, zoals een foutmelding?

Het 06-nummer in je profiel is een nummer van Ben, dus ik neem aan dat het om een ander abonnement gaat. Zet je hiervan je 06-nummer met bijhorende volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag mee! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 18, 2025

Hoi,

Alles staat volgens mij al ingevuld. Ik heb geen 06nummer van Odido, alleen van Ben. Ik heb glasvezel en tv van Odido.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 19, 2025

Hoi ​@SvenSt, dankjewel voor je bericht en voor de duidelijke uitleg! 
Ik snap dat het heel onhandig is als je niet kunt inloggen via de app en dat je 2FA niet goed werkt. Voor het aanpassen van je inlog en 2FA-instellingen kunnen we je hier online niet verder helpen. Om veiligheidsredenen kan dit alleen in 1 van onze Odido winkels. Als je langskomt met je ID-kaart, helpen mijn collega’s je daar direct verder en zorgen ze dat alles weer goed staat. Zo weet je zeker dat je account en gegevens goed beveiligd blijven. Je vindt de dichtstbijzijnde winkel hier. Laat je weten of het gelukt is nadat je langs bent geweest?