Skip to main content

Kan klik&klaar niet koppelen aan mijn account. Wat gaat er fout?

• August 12, 2025
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Gebruiker456

Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van Klik&Klaar. Zodra ik de laatste 5 cijfers van de bankrekening invul en voor verder kies krijg ik de melding Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.

Groet Ben

August 13, 2025

Hey ​@Gebruiker456, welkom op onze community!

Ik help je hier graag verder mee. Zou je voor mij je profiel compleet willen maken met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik met je meekijken naar je abonnement!

Ik heb ook je profielnaam gewijzigd omdat dit een 06-nummer was. Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te gebruiken als een gebruikersnaam. Als je wilt dat ik hem in iets anders wijzig, dan kan dat als nog! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 13, 2025

Hey ​@Gebruiker456, welkom op onze community!

Ik help je hier graag verder mee. Zou je voor mij je profiel compleet willen maken met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik met je meekijken naar je abonnement!

Ik heb ook je profielnaam gewijzigd omdat dit een 06-nummer was. Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te gebruiken als een gebruikersnaam. Als je wilt dat ik hem in iets anders wijzig, dan kan dat als nog! 

Gebruiker456
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 13, 2025

Gedaan

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 14, 2025

Hey ​@Gebruiker456, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik neem aan dat je Klik&Klaar wilt koppelen aan je vaste verbinding en mobiele abonnementen? Als dit het geval is dan zal dat inderdaad niet gaan. De foutmelding ontstaat omdat de andere abonnementen op een andere naam staan. Het koppelen in 1 account is in dat geval alleen mogelijk via een contractovername, maar dat is een vrij omslachtig proces.

Wat je in dit geval beter kunt doen:

• Maak in de app een tweede account aan.

• Koppel daar het andere abonnement aan.

• Je kunt in de app heel gemakkelijk tussen accounts schakelen met 1 klik, zonder telkens opnieuw in te loggen.

Zo heb je toch snel en eenvoudig alles bij de hand, zonder de extra stappen en administratie die een contractovername met zich meebrengt. Wil je toch liever een contractovername? Laat het dan gerust weten, dan help ik je daar verder mee!