Skip to main content
Beantwoord

Kan Klik&Klaar niet aan account koppelen

  • 26 oktober 2024
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik kan de Klik&Klaar niet aan mijn account koppelen, ik krijg dan de volgende melding: “

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”

Ook zie ik in de ING app dat er €25 afgeschreven gaat worden i.p.v. de €20 met klantvoordeel. We hebben 2 abonnement op dit adres.

De wachttijd bij de klantenservice is 2 uur, dus ik hoop dat het via hier geregeld kan worden.

Beste antwoord door blfa

Inmiddels is het opgelost met de klantenservice.

Bedankt.

Bekijk origineel

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi blfa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu ook Klik&Klaar hebt! Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen; voorletters, tussenvoegsels, geboortedatum en adres. Wil je dit allereerst controleren? Vul daarnaast het klantnummer van Klik&Klaar of het 097-nummer in in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi blfa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu ook Klik&Klaar hebt! Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen; voorletters, tussenvoegsels, geboortedatum en adres. Wil je dit allereerst controleren? Vul daarnaast het klantnummer van Klik&Klaar of het 097-nummer in in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

Hoi!

Voor zover ik weet klopt het allemaal, in het contract van de Klik&Klaar staat de juiste naam en adres etc.

Ik heb het telefoonnummer van de Klik&Klaar simkaart in het veld van “Mobiel klantnummer” gezet.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen blfa, bedankt voor het invullen van het 097-nummer! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat de geboortedatum bij de abonnementen verschilt. Je mobiele abonnement staat op de geboortemaand april en Klik&Klaar staat op februari. Welke is correct? Dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als ik deze heb, kan ik de geboortedatum corrigeren en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen blfa, bedankt voor het invullen van het 097-nummer! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat de geboortedatum bij de abonnementen verschilt. Je mobiele abonnement staat op de geboortemaand april en Klik&Klaar staat op februari. Welke is correct? Dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als ik deze heb, kan ik de geboortedatum corrigeren en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld!


Hi,

De juiste maand is April, het mobiele abonnement dus.

Ik wacht de email af.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2024

Er is inmiddels ook €25 afgeschreven i.p.v. de €20 die het moet zijn (en in het contract staat) met klantvoordeel.

Kan dit ook opgelost/verrekend worden?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2024

Inmiddels is het opgelost met de klantenservice.

Bedankt.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Blfa, superfijn dat het inmiddels is opgelost met mijn collega's van de klantenservice en bedankt voor het laten weten! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen