Skip to main content
Vraag

kan internetabonnement niet koppelen in mijn odido

  • 14 januari 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Ik kan mijn nieuwe internetabonnement niet koppelen aan de app. Ik krijg steeds een foutmelding 

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 15 januari 2025

Hi ​@barbie1, ik ben er voor je! Dit gaan we samen oplossen. Wel ben ik super benieuwd naar een aantal zaken:

  • Welke foutmelding krijg je precies?
  • Komen alle gegevens op beide abonnementen overeen? Op de abonnementen die je wilt koppelen moet deze gegevens allemaal overeenkomen: naam, adres, e-mailadres, geboortedatum en het rekeningnummer. Is dit niet het geval, dan kan de koppeling niet worden gemaakt.

Ik hoor anders graag om welke foutmelding het gaat en of je gecontroleerd hebt dat alle gegevens kloppen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen