Skip to main content

Zowel via app als browser niet mogelijk.

 

Foutmelding bij Mobiel:

 

Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.

 

Foutmelding bij Internet + TV

 

 

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Goedemorgen T, via je 06-nummer zie ik geen internetabonnement op hetzelfde adres. Vul je je profiel in met je Klantnummer van Thuis (ABC12345), geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee of ik zet je topic door naar mijn collega's van Internet + TV!


Ik heb dit aangepast in mijn profiel. 

 


Bedankt voor het invullen van je profiel T! @Teresa van Odido @Tommie van Odido wil één van jullie eens meekijken? Ik zie op Klantnummer wel een Futac staan, maar als ik daarop klik kom ik toch op het inactieve account uit. Kunnen jullie helpen om Internet toe te voegen aan Mijn Odido?


Is hier nog een update van ? Ik krijg nog dezelfde melding.


Hi @TPinot, op dit moment is er een technisch probleem aan de kant van het Internet + TV abonnement wat ervoor zorgt dat je deze foutmelding nog krijgt. Ik heb dit nu direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zodra dit helemaal opgelost is, krijg je hier een melding van en kan je het abonnement koppelen aan jouw Mijn Odido account. Ook kan dan het Klantvoordeel geactiveerd worden. Wil je het laten weten zodra alles gekoppeld is? Dan kan ik ervoor zorgen dat je een vergoeding krijgt voor het Klantvoordeel wat je misgelopen bent! 


Reageer