Skip to main content
Beantwoord

Kan internet+tv en mobiel abbonnement niet koppelen aan Mijn Odido account


Toon eerste reactie

30 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen T, via je 06-nummer zie ik geen internetabonnement op hetzelfde adres. Vul je je profiel in met je Klantnummer van Thuis (ABC12345), geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee of ik zet je topic door naar mijn collega's van Internet + TV!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 oktober 2024

Ik heb dit aangepast in mijn profiel. 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt voor het invullen van je profiel T! @Teresa van Odido @Tommie van Odido wil één van jullie eens meekijken? Ik zie op Klantnummer wel een Futac staan, maar als ik daarop klik kom ik toch op het inactieve account uit. Kunnen jullie helpen om Internet toe te voegen aan Mijn Odido?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 20 oktober 2024

Is hier nog een update van ? Ik krijg nog dezelfde melding.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 21 oktober 2024

Hi @TPinot, op dit moment is er een technisch probleem aan de kant van het Internet + TV abonnement wat ervoor zorgt dat je deze foutmelding nog krijgt. Ik heb dit nu direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zodra dit helemaal opgelost is, krijg je hier een melding van en kan je het abonnement koppelen aan jouw Mijn Odido account. Ook kan dan het Klantvoordeel geactiveerd worden. Wil je het laten weten zodra alles gekoppeld is? Dan kan ik ervoor zorgen dat je een vergoeding krijgt voor het Klantvoordeel wat je misgelopen bent! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen