Skip to main content

kan internet en mobiele abonnement niet koppelen

• July 17, 2025
  • 11 reacties
  • 77 Bekeken

• is een Top Poster

Ik heb zowel mobiel als internet abonnement aangevraagd maar koppelen geeft foutnelding en zegt uitloggen

July 24, 2025

Hi ​@Dia1, super bedankt! Ik ben gelijk een onderzoek gestart bij de technische dienst. Hou er rekening mee dat dit zeker een werkdag of 10 kan duren. Mijn collega's gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk kunt inloggen en de koppeling kan maken. Zo kan je jouw abonnement altijd inzien! Heb je in de tussentijd vragen over de status van je abonnement? Geen probleem, stel die vragen gewoon hier. Ik ben er altijd voor je!

11 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • July 18, 2025

Welkom op onze community! ​@Dia1 

Mijn Odido is superhandig! Ik kan mij goed voorstellen dat je jouw abonnementen graag koppelt, zodat je beide abonnementen eenvoudig kan inzien. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Om je abonnementen te koppelen is het belangrijk dat deze op hetzelfde adres staan en dat de naam/geboortedatum van de contractant overeenkomen. Ik zoek graag voor je uit of alles bij jou goed in het systeem staat. 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, kijk ik gelijk met je mee!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 21, 2025

Welkom op onze community! ​@Dia1 

Mijn Odido is superhandig! Ik kan mij goed voorstellen dat je jouw abonnementen graag koppelt, zodat je beide abonnementen eenvoudig kan inzien. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Om je abonnementen te koppelen is het belangrijk dat deze op hetzelfde adres staan en dat de naam/geboortedatum van de contractant overeenkomen. Ik zoek graag voor je uit of alles bij jou goed in het systeem staat. 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, kijk ik gelijk met je mee!

Beste Teresa,

Ik heb mijn profiel vernieuwd.

Met vriendelijke groeten,

D

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dankjewel ​@Dia1! We zijn er bijna, ik mis namelijk je geboortedatum in je profiel. Vul je deze nog aan? Geef mij een seintje als alles compleet staat. Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 22, 2025

Dankjewel ​@Dia1! We zijn er bijna, ik mis namelijk je geboortedatum in je profiel. Vul je deze nog aan? Geef mij een seintje als alles compleet staat. Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!

Beste Cheyenne,

Ik heb mijn profiel aangepast.

Met vriendelijke groet,

D.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • July 23, 2025

Hi ​@Dia1, ontzettend bedankt voor het toevoegen van je gegevens! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de informatie op beide abonnementen helemaal overeenkomen. Hier kan het dus niet aan liggen. Zou je me kunnen aangeven welke foutmelding je precies te zijn krijgt bij het koppelen van je abonnement? Dat kan mij helpen om te bepalen wat er aan de hand is. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 23, 2025

Hi ​@Dia1, ontzettend bedankt voor het toevoegen van je gegevens! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de informatie op beide abonnementen helemaal overeenkomen. Hier kan het dus niet aan liggen. Zou je me kunnen aangeven welke foutmelding je precies te zijn krijgt bij het koppelen van je abonnement? Dat kan mij helpen om te bepalen wat er aan de hand is. 

Beste Nora,

Ik heb een screenshot bijgevoegd. 

Met vriendelijke groeten

D.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dia1, super bedankt! Ik ben gelijk een onderzoek gestart bij de technische dienst. Hou er rekening mee dat dit zeker een werkdag of 10 kan duren. Mijn collega's gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk kunt inloggen en de koppeling kan maken. Zo kan je jouw abonnement altijd inzien! Heb je in de tussentijd vragen over de status van je abonnement? Geen probleem, stel die vragen gewoon hier. Ik ben er altijd voor je!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 25, 2025

Beste Cheyenne,

Bedankt. Mijn vraag is wanneer er glasvezel zal worden gelegd, ik heb momenteel glasvezel van KPN.

Met vriendelijke groeten

D

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • July 26, 2025

Hi ​@Dia1, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de werkzaamheden aan het Glasvezel bij jou nog niet afgerond zijn. Bij ons zal je gebruik gaan maken van het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber. Zij zijn nu aan zet om ervoor te zorgen dat de kabels aangesloten worden aan de glasvezelaansluiting en hierna zullen zij je aansluiten in de wijkcentrale. Voor de werkzaamheden die bij jou thuis gaan plaatsvinden, zullen zij contact opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Zodra dit gedaan is en je bent aangesloten in de wijkcentrale, krijg je bericht van Guidion om een installatie afspraak met ze in te plannen. Hierna kan jouw abonnement bij ons van start gaan! Je kan alles over het hele proces lezen in het volgende topic: 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 22, 2025

Beste Nora,

Het is al bijna twee maanden maar ik heb nog steeds geen glasvezel, modem of Internet van Odido.

Ik heb zelf KPN opgezegd.

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Dia1, ik had je graag andere informatie gegeven, maar we zijn echt afhankelijk van de planning van de externe netwerkbeheerder. Zij zijn hiermee nog druk bezig en kunnen met ons (nog) geen planning delen. Je krijgt van ons een e-mail met een verwachting zodra we deze krijgen van Open Dutch Fiber. 

Weet dat wij je héél graag aansluiten, maar echt moeten wachten tot Open Dutch Fiber klaar is met de aansluiting en alle werkzaamheden. Ben je nou echt benieuwd waar Open Dutch Fiber precies mee bezig is? Dan kan je hen altijd bellen via 088-1633633. Zij kunnen je dan vaak meer informatie geven, gezien zij nu de verantwoordelijk partij zijn en via eigen planning werken.

Wij gaan meteen aan de slag zodra wij groen licht hebben en de kabel gereed is. Ontzettend bedankt voor je geduld!