Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik heb gisteren via pricewise een internet abbonement aangevraagd met overstapservice. Nu kreeg ik een mail van jullie odido dat de overstapdatum is aangepast en om dit te kunnen zien ik het abbonement moet toevoegen aan mijn bestaande account. Als ik dit echter probeer te doen dan lukt het niet en komt het abbonement niet naar voren.

Kan een moderator me helpen het nieuwe abbonement toe te voegen aan mijn account?

Hi ​@Marcod1988, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, het is natuurlijk wel zo handig om de status te kunnen bekijken. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik ga er vanuit dat je hem probeert te koppelen met je mobiele abonnement? Nu zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomen, dit is waarschijnlijk het probleem. Klopt 22-08 of 22-02?


22-08 moet de geboortedatum zijn


Ik wil het inderdaad koppelen aan het account van mijn mobiele telefoon


Hi ​@Marcod1988, ik heb het direct voor je aangepast. Wil je het koppelen opnieuw proberen? Dit zou nu gelijk goed moeten gaan! 


Hoi Nora,

zojuist geprobeerd en het werkt nu. Super bedankt voor de hulp :D

fijne dag


Reageer