Skip to main content
Beantwoord

Kan internet abonnement niet koppelen aan mijn Odido account

  • 25 november 2024
  • 18 reacties
  • 182 Bekeken

Ik kan mijn (nieuwe) internet abonnement niet koppelen aan mijn Odido account, ik krijg enkel te zien dat mijn oude abonnement is beeindigd. Wanneer ik het nieuwe abonnement probeer te koppelen krijg ik de foutmelding: ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’

Doordat ik het abonnement niet kan koppelen loop ik klantvoordeel mis (i.c.m. met mijn mobiele abonnement bij Ben.)

Beste antwoord door thomhorlings

 

Bedankt, het koppelen is gelukt.

Bekijk origineel

18 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 26 november 2024

Hi ​@thomhorlings, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat het oude abonnement nog gekoppeld is. Deze heb ik nu ontkoppeld. Kan je kijken of het koppelen nu wel lukt?


  • Auteur
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2024

 

Bedankt, het koppelen is gelukt.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 27 november 2024

Fijn om te horen ​@thomhorlings


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 23 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Fijn om te horen ​@thomhorlings

 

Goedemorgen, 

Ik ben inmiddels verhuisd en heb hierdoor een nieuw contract bij Odido. Een vergelijkbaar probleem doet zich voor. In mijn account krijg ik enkel mijn oude internet contract te zien van het oude adres. En niet het contract op mijn nieuwe adres. Hoe kan ik dit oplossen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 24 maart 2025

Hey ​@thomhorlings, dat moeten we gaan oplossen!

Zou je jouw postcode, huisnummer van het nieuwe adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik alles voor je uitzoeken en dit hopelijk oplossen. Geef je mij een seintje als je dit hebt aangevuld? Alvast bedankt! 


  • Auteur
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@thomhorlings, dat moeten we gaan oplossen!

Zou je jouw postcode, huisnummer van het nieuwe adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik alles voor je uitzoeken en dit hopelijk oplossen. Geef je mij een seintje als je dit hebt aangevuld? Alvast bedankt! 

 

Zojuist toegevoegd, hoor het graag wat de oplossing is!

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@thomhorlings, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. 

Ik heb je oude abonnement erbij gepakt maar ik zie daar geen koppeling voor Mijn Odido staan. Ook zie ik geen account als ik op jouw e-mailadres zoek in het systeem. Gebruik je een ander e-mailadres? Zou je die dan voor mij bij: Info voor Moderator willen neerzetten? Dan kan ik daar weer verder op zoeken. Alvast bedankt!


Tommie van Odido schreef:

Hey ​@thomhorlings, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. 

Ik heb je oude abonnement erbij gepakt maar ik zie daar geen koppeling voor Mijn Odido staan. Ook zie ik geen account als ik op jouw e-mailadres zoek in het systeem. Gebruik je een ander e-mailadres? Zou je die dan voor mij bij: Info voor Moderator willen neerzetten? Dan kan ik daar weer verder op zoeken. Alvast bedankt!

 

Hoi Tommie,

Ik gebruik hetzelfde mailadres voor het nieuwe account, hier ontvang ik ook alle informatie zoals de maandelijks factuur op. Ik heb het mailadres bij de info neergezet, maar aangezien deze hetzelfde is gebleven weet ik niet of je er iets aan hebt. Heb je anders iets aan een factuurnummer of klantnummer? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 27 maart 2025

Dat is inderdaad het e-mailadres waar ik op zoek ​@thomhorlings, kan je je account eens verwijderen in de instellingen? Maak dan een nieuwe aan, als het goed is moet je dan de koppeling kunnen maken. Ik zie hier in mijn systeem echter geen account, heel vreemd. Hopelijk na het verwijderen wel! 


@Tommie van Odido 

goedemorgen Tommie,

 

Ik heb hetzelfde probleem: ik kan mijn internet abonnement niet koppelen aan mijn bestaande account. 
Ze worden van dezelfde rekening afgeschreven, gebruiken hetzelfde e-mail adres en adres. 
De startpagina geeft wel een dat er een abonnement klaar staat om gekoppeld te worden maar als ik daar op druk dan krijg ik de foutmelding: “Je kan op dit moment niet toevoegen, probeer het later nog een keer”. 
 

Heb jij een idee? 
alvast bedankt. Groeten,

Florian


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@FlorianSaprhaat, dat gaan we oplossen! Bedankt voor alle informatie en het invullen van je Community profiel. Met welk abonnement ben je nu wel ingelogd, en welke wil je koppelen? Als je wilt, kan je net zoals Tommie hierboven aangeeft, het account wat je hebt via de app verwijderen. Maak dan een nieuwe aan met je e-mailadres en probeer daarna de koppeling. Helpt dit? Zo nee, dan hoor ik het graag van je!


Hi ​@Cheyenne van Odido 

 

Dank voor je snelle reactie. 
 

ik heb alles gedaan zoals je gezegd hebt. Na het verwijderen van de account en opnieuw de app installeren weer opnieuw een account aangemaakt. 
Daarbij gaf de app aan dat ik 3 Odido producten kon toevoegen. Daar zit wellicht het probleem; ik heb er maar 2: mobiel en vast internet. Ik heb ooit 4g voor thuis gehad.
Mobiel toevoegen gaat goed maar bij het toevoegen van het internet gaf de app namelijk weer een foutmelding. 
 

Hopelijk kan je hier iets mee. 
groetjes 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@FlorianSaprhaat, duidelijk! Je hebt net een code gekregen via de e-mail, kan deze naar mij sturen via een privébericht? Dankjewel!


Met een code werkt het ook niet. Dat heb ik al eerder geprobeerd.

Ik krijg  de foutmelding:

het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Ik had eerst 4g voor thuis met een mobiel nummer wellicht verwijst de foutmelding daarnaar. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 12 mei 2025

Hey ​@FlorianSaprhaat, ik heb je mobiele nummer eens ontkoppeld, kan je nu eens alleen je Internet + Tv abonnement proberen te koppelen over 30 minuutjes? Dus niet je mobiele abonnement. Lukt het dan wel of nog niet? 


Hi ​@Tommie van Odido 

 

Excuses voor mijn late reactie. Je bent helaas in m’n spam terecht gekomen. 
 

Maarrrrr, het is wel gelukt!! Dank voor de hulp! Ook aan de andere collega’s! 
 

groeten,Florian


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 13 mei 2025

Ah, geen probleem ​@FlorianSaprhaat, superfijn om te horen dat het gelukt is! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 mei 2025

Hi ​@Tommie van Odido 

I have the same problem. I have my mobile subscription, but I cannot link my internet subscription. I called the customer service many times, every time different people told me they would unlink my accounts and I can create a new account with the same email address - it never worked. Just now I even received a message that there are 6 subscriptions linked into my account, which is not true. I only have one mobile and one Internet subscription. 

Hope you can help me, thank you very much.

Best, SH


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen