Skip to main content
Beantwoord

Kan abonnement niet toevoegen

• September 11, 2025
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Mijn gegevens kloppen maar het systeem vindt wat anders

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Gustaaf, van harte welkom op de community. Goed dat je je abonnement wil koppelen in Mijn Odido - altijd handig! Heb je net een nieuw abonnement (verlengd) of probeer je je abonnement aan een account te koppelen waar al andere abonnementen aan gekoppeld staan? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee, zodat je snel weer je abonnement kan koppelen! 😄

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Gustaaf, van harte welkom op de community. Goed dat je je abonnement wil koppelen in Mijn Odido - altijd handig! Heb je net een nieuw abonnement (verlengd) of probeer je je abonnement aan een account te koppelen waar al andere abonnementen aan gekoppeld staan? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee, zodat je snel weer je abonnement kan koppelen! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 21, 2025

Hi, ik heb mijn gegevens, enige tijd geleden, ingevuld. Ben zeer benieuwd naar een oplossing.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 22, 2025

Hi ​@Gustaaf1 ontzettend bedankt voor het updaten van je profiel! Ik ben direct met je mee gaan kijken, alleen zie ik dat er nog geen Mijn Odido account is aangemaakt op het e-mailadres wat bij ons bekend is bij het abonnement. Dit is hetzelfde e-mailadres wat je gebruikt voor de community. Mocht je inloggen met een ander account, wil je me dan laten weten met welk e-mailadres dit is? Je kan dit e-mailadres toevoegen aan je profiel onder het kopje “info voor moderator”. Laat het me weten zodra je dit hebt gedaan, dan kijk ik direct mee! Mocht het kloppen dat er nog geen account bestaat, dan kan je deze eenvoudig aanmaken op onze website. Hierna kan je gelijk jouw abonnement koppelen aan het account. Hou je me op de hoogte? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 23, 2025

Ik heb mijn profiel aangepast

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 24, 2025

Hi ​@Gustaaf1, bedankt voor de extra informatie! Ik heb direct het e-mailadres van jouw abonnement aangepast naar het e-mailadres van het Mijn Odido account wat je hebt aangemaakt. Zo staan alle gegevens goed en vermoed ik dat het koppelen goed moet gaan. Ik wil je daarom vragen om het koppelen opnieuw te proberen. Mocht het koppelen hierna toch niet goed gaan en krijg je een foutmelding te zien? Wil je dan een screenshot hiervan in het topic plaatsen? Dan zet ik dit voor je door naar onze technische dienst!