Skip to main content
Beantwoord

Kan abonnement niet koppelen aan account

  • 29 oktober 2024
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Ik ben onlangs contractant geworden van een abonnement alleen, lukt het niet om dit te koppelen aan mijn account.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @RohanRamdhan, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je contractant bent geworden van een abonnement, wel zo fijn als je deze kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0633. Daarbij zie ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Houd je me op de hoogte? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

6 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2024

Hallo @RohanRamdhan, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je contractant bent geworden van een abonnement, wel zo fijn als je deze kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0633. Daarbij zie ik dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Houd je me op de hoogte? Ik hoor het graag van je! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 oktober 2024

Hallo, ik heb precies het zelfde probleem. Ik ben van DSL naar glasvezel overgestapt en nu kan ik mijn glasvezel abo niet toevoegen aan Mijn Odido. “adres klopt niet / onbekend adres” krijg ik dan.

Ik heb al de klantenservice gebeld, die hebben de klantkorting aangezet maar verder dan dat kwamen ze niet.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4131 reacties
  • 31 oktober 2024

@speakerson Ik heb je natuurlijk gelijk verder om dit op te lossen, zodat je weer toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat de je geboortedatum op de community niet overeenkomt met wat er bij ons bekend is in het systeem. Wil je dit nog eens nagaan?

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 oktober 2024
Teresa van Odido schreef:

@speakerson Ik heb je natuurlijk gelijk verder om dit op te lossen, zodat je weer toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat de je geboortedatum op de community niet overeenkomt met wat er bij ons bekend is in het systeem. Wil je dit nog eens nagaan?

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 

 

Hallo Teresa, ik zie nergens onder “gegevens en instellingen” staan waar ik mijn geboorte datum aan kan passen (?) Naam, Adres, Email maar verder niets.

 

Mijn geboorte datum is 22-08-1984


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 1 november 2024

Hey @speakerson, dan is het inderdaad logisch dat je niet kunt koppelen. Je Internet + Tv abonnement stond op 1988 en je initialen kwamen niet overeen. Ik heb dit nu aangepast, ook was er nog een oude Tele2 koppeling, die heb ik verwijderd. Je zou het nu moeten kunnen koppelen! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 november 2024

@Tommie van Odido super bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen