Skip to main content
Beantwoord

Kan abonnement niet koppelen

• October 9, 2025
  • 4 reacties
  • 27 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Goedenavond,

Ik ben zojuist weer klant geworden bij Odido, vanaf 28ste wordt het actief. Ik heb het pakket al ontvangen. Nu wil ik alvast het abonnement koppelen binnen mijn Odido APP maar dit lukt niet, ik krijg te zien dat er een abonnement klaar staat en als ik door klik krijg ik te zien "er is iets misgegaan"

Dit account is al het account wat ik in 2024 ook al had. De gegevens komen allemaal overeen. Kunnen jullie het account wissen zodat ik hem opnieuw kan aanmaken?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Thc1

Hi ​@Thc1, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik vermoed dat jouw oude abonnement nog op de achtergrond gekoppeld stond, wat nu met het nieuwe abonnement voor problemen zorgt tijdens het koppelen. Ik heb dan ook gelijk het account voor je verwijderd, zodat je met een schone lei kan beginnen! Wil je over ongeveer 30 minuten opnieuw een account aanmaken op onze website? Dit kan gewoon met jouw eigen e-mailadres. Het koppelen moet nu gelijk goed gaan! 

Hoi Nora,

Het is gelukt hoor, dank je wel.

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 10, 2025

Hey ​@Thc1, welkom op onze community.

Wat leuk dat je (weer) bij ons bent aangesloten, alvast welkom terug! Ik kijk graag met je mee zodat je straks ook lekker vlot aan de slag kunt in de app. Om dit goed voor je te kunnen onderzoeken, heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Zou je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen invullen? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → ‘Mijn Profiel’‘Bewerk Profiel’. Zodra dat erin staat, kan ik direct verder voor je aan de slag.

We zorgen er samen voor dat je straks gewoon soepel kunt inloggen en alles netjes gekoppeld is

• Auteur
  • October 10, 2025

Hi Tommie,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb zojuist de gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • October 11, 2025

Hi ​@Thc1, ontzettend bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik vermoed dat jouw oude abonnement nog op de achtergrond gekoppeld stond, wat nu met het nieuwe abonnement voor problemen zorgt tijdens het koppelen. Ik heb dan ook gelijk het account voor je verwijderd, zodat je met een schone lei kan beginnen! Wil je over ongeveer 30 minuten opnieuw een account aanmaken op onze website? Dit kan gewoon met jouw eigen e-mailadres. Het koppelen moet nu gelijk goed gaan! 

• Auteur
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hoi Nora,

Het is gelukt hoor, dank je wel.