Skip to main content
Vraag

Internet + TV niet te koppelen aan account

• 6 februari 2025
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Seni2009

Ik kan Internet +TV niet koppelen aan mijn account. Contact gehad met klantenservice.
Die konden niets doen. 
Ik heb getracht op zowel de iPad, iPhone en pc het abonnement Internet + TV te koppelen.
In de app staat dat er een abonnement klaar staat en als ik die toevoeg krijg ik een foutmelding.

(Ik heb eerder gereageerd onder een ander topic, maar ik zag dat die een maand oud was. Daarom een nieuw topic gestart)

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Seni2009, ik heb al gereageerd in het andere topic waar je deze reactie hebt geplaatst! Check je deze? Hou er trouwens in de toekomst rekening mee dat het niet is toegestaan dat je dezelfde vraag op meerdere plekken stelt. Ik zie je graag in het andere topic, want koppelen moet nu lukken! đŸ˜

Seni2009
  • Auteur
  • 4 reacties
  • 6 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Seni2009, ik heb al gereageerd in het andere topic waar je deze reactie hebt geplaatst! Check je deze? Hou er trouwens in de toekomst rekening mee dat het niet is toegestaan dat je dezelfde vraag op meerdere plekken stelt. Ik zie je graag in het andere topic, want koppelen moet nu lukken! đŸ˜

Excuus. De intentie was goed bedoeld. Dank voor je reactie. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen