Skip to main content

Internet + TV abonnement koppelen

• August 7, 2025
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Na een update van de tv ontvanger (denk ik) moet ik opnieuw inloggen met TV klantnummer en pincode, maar ik ben mijn pincode vergeten. Nu moet deze terug te vinden zijn in Mijn Odido, maar hier staat mijn internet + TV abonnement niet tussen. Ik krijg hem ook niet gekoppeld. Nadat ik mijn postcode + huisnummer en geboorte datum heb ingevoerd krijg ik de volgende melding: De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Hoe kan ik een abonnement koppelen? 

August 10, 2025

Hoi ​@CVerweij, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil graag direct nagaan waar het misgaat. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

5 reacties

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@CVerweij, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil graag direct nagaan waar het misgaat. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 13, 2025

Goedemorgen,

Gegevens zijn toegevoegd. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 14, 2025

Hey ​@CVerweij, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik denk dat ik al weet waar het misgaat. Je Internet + Tv abonnement heeft een andere geboortedatum, namelijk 01-01 en je mobiele abonnement staat op 01-04, dat is ook wat je in je profiel gezet hebt. Klopt 01-04 in plaats van 01-01? Dan pas ik dit voor je aan zodat je de koppeling kunt maken!  

Daarnaast heb ik je Tv-klantnummer en pincode opgestuurd via een privébericht zodat je die in ieder geval al hebt. Daarnaast zie ik dat je nog een oud modem en Tv Box in bezit hebt, zal ik die meteen voor je vervangen voor een T-56 en een nieuwe Mediabox? Over de Mediabox kun je in dit topic alles lezen: 

Laat je mij weten wat ik voor je kan doen? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 14, 2025

Hey ​@CVerweij, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik denk dat ik al weet waar het misgaat. Je Internet + Tv abonnement heeft een andere geboortedatum, namelijk 01-01 en je mobiele abonnement staat op 01-04, dat is ook wat je in je profiel gezet hebt. Klopt 01-04 in plaats van 01-01? Dan pas ik dit voor je aan zodat je de koppeling kunt maken!  

Daarnaast heb ik je Tv-klantnummer en pincode opgestuurd via een privébericht zodat je die in ieder geval al hebt. Daarnaast zie ik dat je nog een oud modem en Tv Box in bezit hebt, zal ik die meteen voor je vervangen voor een T-56 en een nieuwe Mediabox? Over de Mediabox kun je in dit topic alles lezen: 

Laat je mij weten wat ik voor je kan doen? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet!

Goedemiddag ​@Tommie van Odido,

Mijn geboortedatum is inderdaad 01-04, als je dat kun aanpassen graag. 
Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. 
Zitten er nog kosten aan de nieuwe modem en mediabox? 
Als er geen extra kosten aan zitten, wil ik graag de nieuwe ontvangen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • August 15, 2025

Hey ​@CVerweij, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik heb de geboortedatum voor je aangepast, nu zou je de koppeling moeten kunnen maken! Zo niet, laat dan precies weten bij welke stap het misgaat en/of je een foutmelding ziet. Dan onderzoek ik dit graag verder voor je.

Er zitten geen extra kosten aan verbonden dus ik heb je ook maar meteen een nieuw modem en nieuwe Mediabox opgestuurd. Het oude apparatuur hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!