Skip to main content

Ik kan mijn internet en TV abonnement niet koppelen aan mijn mobiel abonnement. Mogelijk zijn mijn voorletters/naam niet identiek bij beide abonnementen?

Grt

Bert

Hi ​@bervanderzee, ik denk dat je daarmee de spijker op de kop slaat. Ik zie inderdaad een andere voorletter op je vaste abonnement als op het mobiele abonnement. Gaat het om tweede verschillende personen? Alle persoonlijke informatie op de abonnementen moeten overeen komen wil je een koppeling maken. Wil je op één abonnement de voorletter laten aanpassen? Ga dan na op welke jij dit wilt. Wij hebben dan wel een kopie van een ID nodig. Je kunt deze bijvoorbeeld uploaden in Wetransfer en de link plaatsen in het vakje Info voor Moderator in je Community profiel. Deel deze niet in dit topic. Je mag je documentnummer of BSN gewoon wegstrepen!

Bedankt voor de snelle respons. Ik ga een link plaatsen van mijn ID in het vakje voor de moderator.

In beide abonnementen graag de voorletters LR registreren. Als het maar 1 letter mag zijn dan de letter L.

Hoi ​@bervanderzee, heel erg bedankt! Ik heb het meteen gewijzigd. Zou je het opnieuw willen proberen te koppelen? Mocht dit niet lukken, zou je dan je mobiele abonnement willen ontkoppelen en alles opnieuw proberen te koppelen in je account? Ik hoor graag of het lukt! Groetjes, Ishana

Het koppelen is gelukt! Bedankt voor de snelle afhandeling. Top!

Hoi ​@bervanderzee, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer