Skip to main content
Beantwoord

internet abonnement niet meer gekoppeld in mijn odido na verhuizing

• 30 januari 2025
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Begin deze maand zijn wij verhuisd. Ons oude internet abonnement is gestopt en voor het nieuwe adres hebben we een nieuw glasvezel abonnement genomen/meeverhuisd. 

In mijn odido zijn alleen de mobiele abonnementen nog zichtbaar. Als ik probeer het glasvezel abonnement te koppelen, krijg ik de melding Het is niet mogelijk om dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Kan ik dit abonnement opnieuw koppelen aan mijn odido account, of kunnen jullie dat doen? Het abonnement is nog niet actief, ivm ontbrekende glasvezel aansluiting in het nieuwe huis. Ik wil graag de status in kunnen zien. 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Annemarie03, ik wil je allereerst van harte feliciteren met de nieuwe woning en het is super om te zien dat je ons abonnement gaat meeverhuizen! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je hier graag de status van wil inzien. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw abonnement nu als het ware 2 accounts heeft. Een inactief account wat nog hoort bij het abonnement van voor de verhuizing en een actief account wat bij het toekomstige abonnement hoort. Op dit moment is het inactieve abonnement nog gekoppeld aan jouw account. Ik heb deze nu dan ook voor je verwijderd en ik wil je vragen om het abonnement opnieuw te koppelen. Zo zou het goede abonnement nu gekoppeld moeten worden en kan je de status van de aanvraag inzien! Laat je het me weten als dit is gelukt? 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Hi ​@Annemarie03, ik wil je allereerst van harte feliciteren met de nieuwe woning en het is super om te zien dat je ons abonnement gaat meeverhuizen! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je hier graag de status van wil inzien. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw abonnement nu als het ware 2 accounts heeft. Een inactief account wat nog hoort bij het abonnement van voor de verhuizing en een actief account wat bij het toekomstige abonnement hoort. Op dit moment is het inactieve abonnement nog gekoppeld aan jouw account. Ik heb deze nu dan ook voor je verwijderd en ik wil je vragen om het abonnement opnieuw te koppelen. Zo zou het goede abonnement nu gekoppeld moeten worden en kan je de status van de aanvraag inzien! Laat je het me weten als dit is gelukt? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 januari 2025

Hoi Nora,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het natuurlijk meteen geprobeerd. 

Zodra ik inlog in MijnOdido geeft ie aan dat we 3 abonnementen klaar staan om te koppelen. Als ik op de knop ja graag druk, krijg ik onderstaande melding (zie afbeelding).

Met handmatig toevoegen blijf ik dezelfde melding als eerst krijgen, dat het abonnement al gekoppeld is aan een andere gebruiker. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 februari 2025

Hi ​@Nora van Odido 

Ik kan nog steeds mijn internet abonnement niet koppelen in mijn account. Zou jij of een van je collega's opnieuw kunnen meekijken wat er mis gaat?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13532 reacties
  • 3 februari 2025

Hey ​@Annemarie03, ze zijn opnieuw allebei gekoppeld aan jouw account. Ik heb ze nu weer losgekoppeld. Kan je je nieuwe adres eens koppelen en kijken wat je dan ziet staan?  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen