Begin deze maand zijn wij verhuisd. Ons oude internet abonnement is gestopt en voor het nieuwe adres hebben we een nieuw glasvezel abonnement genomen/meeverhuisd.
In mijn odido zijn alleen de mobiele abonnementen nog zichtbaar. Als ik probeer het glasvezel abonnement te koppelen, krijg ik de melding Het is niet mogelijk om dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.
Kan ik dit abonnement opnieuw koppelen aan mijn odido account, of kunnen jullie dat doen? Het abonnement is nog niet actief, ivm ontbrekende glasvezel aansluiting in het nieuwe huis. Ik wil graag de status in kunnen zien.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Annemarie03, ik wil je allereerst van harte feliciteren met de nieuwe woning en het is super om te zien dat je ons abonnement gaat meeverhuizen! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je hier graag de status van wil inzien. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw abonnement nu als het ware 2 accounts heeft. Een inactief account wat nog hoort bij het abonnement van voor de verhuizing en een actief account wat bij het toekomstige abonnement hoort. Op dit moment is het inactieve abonnement nog gekoppeld aan jouw account. Ik heb deze nu dan ook voor je verwijderd en ik wil je vragen om het abonnement opnieuw te koppelen. Zo zou het goede abonnement nu gekoppeld moeten worden en kan je de status van de aanvraag inzien! Laat je het me weten als dit is gelukt?
Hi @Annemarie03, ik wil je allereerst van harte feliciteren met de nieuwe woning en het is super om te zien dat je ons abonnement gaat meeverhuizen! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je hier graag de status van wil inzien. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw abonnement nu als het ware 2 accounts heeft. Een inactief account wat nog hoort bij het abonnement van voor de verhuizing en een actief account wat bij het toekomstige abonnement hoort. Op dit moment is het inactieve abonnement nog gekoppeld aan jouw account. Ik heb deze nu dan ook voor je verwijderd en ik wil je vragen om het abonnement opnieuw te koppelen. Zo zou het goede abonnement nu gekoppeld moeten worden en kan je de status van de aanvraag inzien! Laat je het me weten als dit is gelukt?
Bedankt voor je reactie. Ik heb het natuurlijk meteen geprobeerd.
Zodra ik inlog in MijnOdido geeft ie aan dat we 3 abonnementen klaar staan om te koppelen. Als ik op de knop ja graag druk, krijg ik onderstaande melding (zie afbeelding).
Met handmatig toevoegen blijf ik dezelfde melding als eerst krijgen, dat het abonnement al gekoppeld is aan een andere gebruiker.
Hey @Annemarie03, ze zijn opnieuw allebei gekoppeld aan jouw account. Ik heb ze nu weer losgekoppeld. Kan je je nieuwe adres eens koppelen en kijken wat je dan ziet staan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.