Skip to main content
Beantwoord

Internet abonnement aan mijn Odido toevoegen lukt niet

• October 11, 2023
  • 27 reacties
  • 490 Bekeken

Toon eerste reactie

27 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • September 24, 2025

Fijn dat je me wilt helpen.

Volgens jouw collega die ik telefonisch had gesproken zou het wel moeten kunnen om verschillende abonnementen toe te voegen. 

Met jouw informatie zou ik dus via 3 verschillende accounts moeten inloggen om informatie van één provider zichtbaar te krijgen. Vind ik eerlijk gezegd niet zo handig.

Onze mobiele telefoonabonnementen zijn gekoppeld aan het emailadres [XXXX].

De internetabonnementen wilde ik hier ook aan koppelen maar dat ging dus niet.

Vervolgens probeerde ik het via email [XXXX] lukte ook niet en ook niet via [XXXX].

Alle abonnementen, zowel mobiele telefoons, internet en telefoon staan op naam van S.R.J. Schackman.

Mijn vraag is dus eigenlijk hoe krijg ik alle abonnementen via één account in beeld?

Mod edit: e-mailadressen verwijderd

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 26, 2025

Hi ​@klassiekerservice, ik wil je graag meer duidelijkheid geven over hoe het koppelen van de abonnementen bij ons werkt! Om de abonnementen aan hetzelfde account te kunnen koppelen, moeten de naam, het adres en de geboortedatum exact hetzelfde zijn. Aangezien je 2 internetabonnementen op verschillende adressen hebt, klopt het dat deze niet aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Vervolgens heb ik de mobiele abonnementen voor je nagekeken en hierbij gaat het om een zakelijk abonnement welke op naam van het bedrijf staan. De naam is daarom niet hetzelfde als de internetabonnementen, waardoor deze ook niet aan een van deze abonnementen gekoppeld kan worden. 

Het klopt daarom dat je verschillende e-mailadressen nodig hebt om voor de abonnementen een eigen Mijn Odido account aan te maken. Wel kan je, nadat de accounts zijn aangemaakt, deze eenvoudig toevoegen aan dezelfde app. Zo kan je gemakkelijk tussen de abonnementen wisselen en kan je snel inzicht krijgen in de verschillende abonnementen. 

Het is tegen de huisregels om persoonlijke gegevens toe te voegen in een topic, ik heb daarom de e-mailadressen voor je verwijderd en deze toegevoegd aan je profiel in dezelfde volgorde als deze in het topic stonden. Aan e-mailadres nummer 1 is een van de Zakelijke telefoonnummers gekoppeld, namelijk het nummer eindigend op 895. Aan het tweede e-mailadres is het telefoonnummer eindigend op 316 gekoppeld. Op het derde e-mailadres is wel een account aangemaakt, maar deze is helemaal leeg. Hier zou je een van de internetabonnementen aan moeten kunnen koppelen. Lukt dit niet, wil je me dan laten weten welke foutmelding je te zien krijgt? 

Dan blijft er nog 1 abonnement over waar een account voor aangemaakt moet worden. Mocht je geen extra e-mailadres meer hebben, dan kan je een van de bestaande e-mailadressen gebruiken met een toevoeging. Je kan namelijk +1 voor de @ zetten. Het e-mailadres zier er dan als volgt uit voorbeeld+1@mail.nl. Door de toevoeging van +1 ziet ons systeem dit als een heel nieuw e-mailadres, waardoor je een ander abonnement hieraan kan koppelen. Alle communicatie wordt dan nog wel naar het oorspronkelijke e-mailadres verzonden, zodat je geen communicatie mist. 

Laat je me weten of het gelukt is om een abonnement te koppelen aan het lege account en of het gelukt is met het aanmaken van een heel nieuw account?