Skip to main content

Ik probeer al maanden lang mijn Odido Thuis te koppelen aan mijn Odido Mobiel. Iedere keer krijg ik de foutmelding dat er teveel records gevonden zijn. Ik heb hier in het verleden al meerdere keren over gebeld. Iedere keer is er beloofd dat dit opgelost zou worden, maar het probleem is er nog steeds.

Tevens werkt de chatbot ook nooit want iedere keer zijn alle medewerkers bezet. Waarom hanteren jullie geen wachtrij of iets dergelijks?

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om weer enorm lang aan de telefoon te gaan hangen, om vervolgens 2x te worden doorverbonden naar een collega die het zou moeten kunnen oplossen. En dan weer het hele verhaal opnieuw moeten uitleggen...

Hi ​@jaapkatoen, ik ben er voor je! Het is niet de bedoeling dat dit zolang niet lukt. Ik ga dit oplossen! Weet dat het absoluut noodzakelijk is dat alle gegevens overeenkomen op beide abonnementen. Is dat het geval? Dan heb je last van een bug die bij ons speelt. Door tijdelijk een ander IBAN in het systeem te zetten, werkt het ook weer. Daarna zetten we je eigen IBAN direct weer terug. Heb je toevallig een eigen 2e IBAN of dat van een familielid, partner of vriend(in) die we kunnen gebruiken? Zet in jouw profiel onder het kopje '’Info voor moderator'’ het volledige tijdelijke IBAN. Geen zorgen, je gegevens zijn veilig en je kunt ze na de wijziging meteen verwijderen. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi ​@Cheyenne van Odido, Dankjewel voor je bericht. Sorry voor mijn late reactie. Alle gegevens komen absoluut overeen! Ik denk dus dat het om de bug in jullie systeem gaat. Ik heb hierbij dan ook een tweede IBAN onder het kopje info voor moderator gezet. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Hey ​@jaapkatoen, ik zie dat je oude abonnement nog gekoppeld is, deze heb ik ontkoppeld. Kan je eens kijken of het nu wel lukt? Zo niet, dan moeten we waarschijnlijk het IBAN inderdaad tijdelijk wijzigen. 

Hey ​@jaapkatoen, ik zie dat je oude abonnement nog gekoppeld is, deze heb ik ontkoppeld. Kan je eens kijken of het nu wel lukt? Zo niet, dan moeten we waarschijnlijk het IBAN inderdaad tijdelijk wijzigen. 

Hi, het probleem is hiermee eindelijk opgelost hartelijk dank!

Reageer