Skip to main content

hulp bij koppelen abonnementen

• 1 februari 2025
  • 7 reacties
  • 25 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Lukt mij ook niet om mobiele abonnement en tv internet abonnement te koppelen. Graag hulp!

Uitgelichte reactie

2 februari 2025

Hoi ​@Harmwij, ik wil je super graag hierbij helpen! Krijg je een bepaalde foutmelding als je je Internetabonnement koppelt aan je huidige account? Mocht dit het geval zijn, wil je hier een screenshot van delen? Groetjes, Ishana

7 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@Harmwij, ik wil je super graag hierbij helpen! Krijg je een bepaalde foutmelding als je je Internetabonnement koppelt aan je huidige account? Mocht dit het geval zijn, wil je hier een screenshot van delen? Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 februari 2025

Bewerkt door moderator: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 3 februari 2025

Hallo ​@Harmwij 

Oke, dus mobiel is al gekoppeld en nu probeer je ook thuis te koppelen? Staan beide abonnementen op dezelfde naam?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 februari 2025

Ja, alleen de ene op mijn voornaam en de andere mijn voorletters. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi ​@Harmwij, goed dat je dit aangeeft! Ik wil dit graag veranderen, zodat je je Internetabonnement kunt koppelen. Wil je hiervoor je ID delen in een WeTransfer link en deze in je profiel plaatsen? Persoonlijke gegevens op je ID mogen uiteraard doorgestreept worden! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Dag ​@Ishana van Odido 

met profiel bedoel je dit medium?

kan ik het ook naar je mailen?

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemiddag ​@Harmwij, je mag dit ook zeker naar ons e-mailen! Ik heb je direct een e-mail gestuurd met het verzoek om te reageren met een kopie. Je kan op de e-mail reageren en de kopie als bijlage toevoegen. Geef je ons een seintje zodra je de e-mail hebt verstuurd? Dan passen we de gegevens voor je aan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen