Skip to main content

Hi all,

Op 28-11 heb ik internet + tv thuis afgesloten en vervolgens deze weer geannuleerd op 29-11 i.v.m. een mediamarkt actie. Via de mediamarkt heb ik deze weer afgesloten bij Odido. Op 28-11 heb ik ook al een account gemaakt, die nu laat zien dat mijn abonnement is geannuleerd.

Graag zou ik mijn "nieuwe” abonnement toevoegen in mijn account. Als ik dit zelf probeer krijg ik een error en vervolgens lukt dit niet. Wie o wie kan mij helpen met het koppelen van mijn toekomstige abonnement? 🙂 Alvast bedankt! 

Hi ​@michielvdL, welkom op onze Community!

Je oude abonnement staat nog gekoppeld, je krijgt de foutmelding omdat je geen 2 ITV abonnementen kunt koppelen in Mijn Odido. Ik heb de oude ontkoppeld, kan je kijken of het nu wel lukt om je nieuwe abonnement te koppelen? Zo niet, welke melding krijg je precies en bij welke stap? 

Hi ​@michielvdL, welkom op onze Community!

Je oude abonnement staat nog gekoppeld, je krijgt de foutmelding omdat je geen 2 ITV abonnementen kunt koppelen in Mijn Odido. Ik heb de oude ontkoppeld, kan je kijken of het nu wel lukt om je nieuwe abonnement te koppelen? Zo niet, welke melding krijg je precies en bij welke stap? 

Super, bedankt! Het lijkt er op dat ik het nu wel succesvol heb kunnen toevoegen aan het overzicht. “Abonnement in oplevering” - dat lijkt dus goed te gaan.

Fijn weekend / kerst / nieuwjaar alvast! Nogmaals bedankt!

Reageer