Skip to main content
Beantwoord

Het is niet mogelijk om abbonnement te koppelen

Hoi,

Ik kan mijn nieuwe thuis abbonnement niet koppelen omdat er steeds de melding komt :

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

kunnen jullie dit oplossen?

alvast bedankt.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Stephan.n, welkom op onze Community!

Om je abonnement te bekijken is het zeker handig om je abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Deze melding komt voor omdat het abonnement al gekoppeld staat. Hij staat gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres wat je voor de Community gebruikt! Als je op dat account inlogt dan moet je je abonnement kunnen bekijken. Gaat het ergens anders mis? Laat het dan gerust weten. 

Bekijk origineel

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hoi ​@Stephan.n, welkom op onze Community!

Om je abonnement te bekijken is het zeker handig om je abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Deze melding komt voor omdat het abonnement al gekoppeld staat. Hij staat gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres wat je voor de Community gebruikt! Als je op dat account inlogt dan moet je je abonnement kunnen bekijken. Gaat het ergens anders mis? Laat het dan gerust weten. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Tommie,

Bedankt!

Dat is ook het mail adres wat ik gebruik. Als ik het wil toevoegen krijg ik steeds deze melding nadat ik de code heb gebruikt die mij is gemailt. 

Er lijkt dus ergens iets fout te gaan. Zojuist nog een keer geprobeerd met de zelfde foutmelding.

Is het mogelijk hem opnieuw te ontkoppelen en dat ik het opnieuw probeer te koppelen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 27 maart 2025

Hey ​@Stephan.n, ik heb alles ontkoppeld, dit kan 15 minuten duren. Zou je hem straks opnieuw willen koppelen? Laat je mij weten of het gelukt is? Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi Tommie,

Helaas krijg ik nog steeds de zelfde melding. En kan ik het niet koppelen aan mijn odido. 1 van de 2 prepaid kaartjes wel (andere moet nog) maar internet en tv voor thuis krijg ik er niet in.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 28 maart 2025

Ik zie een oude koppeling inderdaad terug in het systeem ​@Stephan.n, kan je over 15 minuten eens kijken of de koppeling gemaakt is of opnieuw proberen te koppelen? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi Tommie,

Hij staat er nu tussen! Nog wel status in oplevering. Maar dat is volgens mij al klaar want thuis werkt alles. Bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen