Skip to main content
Beantwoord

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

• 14 januari 2025
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb voor mijn pa ook Odido afgesloten. (Ik heb bij mijzelf thuis ook Odido)

Nu probeer ik op een ander mailadres zijn abonnement te koppelen, alleen krijg ik de foutmelding die ook hier in de titel staat.

Beste antwoord door djookbaas

Zojuist ben ik nog even ingelogd op het account en nu staat het wel goed. Denk dat het gewoon even tijd nodig had.. Bedankt voor jullie input.

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 15 januari 2025

Hi ​@djookbaas, goed dat je dit topic bent gestart. Top dat je de familie ook aansluit op Odido, daar zijn we blij mee! Even kijken of ik je goed begrijp:

Je wilt zijn vaste abonnement in Mijn Odido koppelen aan zijn mobiele abonnement, klopt dat? Of bedoel jij wat anders? Belangrijk is dan dat alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen. Dan heb ik het over de naam, adresgegevens, e-mailadres, geboortedatum en rekeningnummer. Is dit niet het geval, dan kan de koppeling niet worden gemaakt. Zou jij anders zijn volledige verificatie (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer) willen toevoegen aan jouw Community profiel? Vergeet geen antwoord te geven op mijn vraag, dan kan ik snel gericht met je meekijken!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@djookbaas, goed dat je dit topic bent gestart. Top dat je de familie ook aansluit op Odido, daar zijn we blij mee! Even kijken of ik je goed begrijp:

Je wilt zijn vaste abonnement in Mijn Odido koppelen aan zijn mobiele abonnement, klopt dat? Of bedoel jij wat anders? Belangrijk is dan dat alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen. Dan heb ik het over de naam, adresgegevens, e-mailadres, geboortedatum en rekeningnummer. Is dit niet het geval, dan kan de koppeling niet worden gemaakt. Zou jij anders zijn volledige verificatie (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer) willen toevoegen aan jouw Community profiel? Vergeet geen antwoord te geven op mijn vraag, dan kan ik snel gericht met je meekijken!

Voor mijn vader heb ik nieuw Odido account aangemaakt.
Wellicht dat ik daar per ongeluk mijn naam/geboortedatum heb ingevuld.

Het product dat hij afneemt is internet/tv/bellen.

Zijn NAW gegevens wil ik je best wel privé sturen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13536 reacties
  • 16 januari 2025

Hey ​@djookbaas, zou je de gegevens van de abonnementen van je vader in je profiel willen zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik met je meekijken. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Zojuist ben ik nog even ingelogd op het account en nu staat het wel goed. Denk dat het gewoon even tijd nodig had.. Bedankt voor jullie input.

• is een Master Poster
  • 30 reacties
  • 22 januari 2025

Ik krijg deze melding ook. Ik denk omdat ik een paar dagen geen abonnee ben geweest. 3 januari is mijn glasvezel overgezet naar een concurrent maar die heb ik na een paar dagen opgezegd en sinds 15 januari ben ik weer terug bij Odido. Kan dit nieuwe abonnement helaas niet toevoegen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen