Skip to main content

Ik krijg de Klik&Klaar-korting niet, hoewel ik twee abonnementen heb die wel gekoppeld zijn.

 

 

Hoi @Melbadwi, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je de abonnementen willen verwijderen op de pagina van Klantvoordeel en opnieuw willen aanmelden? Ik hoor graag of dit voor verandering zorgt! Groetjes, Ishana


Klantvoordeel aanmelden


Ik heb ook geprobeerd om het abonnement te koppelen en los te koppelen, en daarna opnieuw aan te melden, maar zonder succes.
​​​​​​
 

Hey @Melbadwi, op de postcode en huisnummer in je profiel vind ik geen abonnement. Kan je controleren of ze kloppen?


Hallo @Tommie van Odido Mijn excuses voor de verwarring! Het huisnummer was inderdaad onjuist. Ik heb het inmiddels gewijzigd en extra informatie toegevoegd.

 

Dank voor het wijzigen @Melbadwi, ik zie dat je van Tele2 komt. Op dit moment werkt dit systematisch niet met klantvoordeel. Dit wordt eind december opgelost in ons systeem. Uiteraard zullen we de gemiste klantvoordeel vergoeden als het opgelost is! 


Klantvoordeel werkt nu prima! Dat was sneller dan verwacht. Dank u wel, ​@Tommie van Odido 

 

Reageer