Skip to main content
Beantwoord

Geen klik&klaar klantvoordeel

  • 1 november 2024
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Ik krijg de Klik&Klaar-korting niet, hoewel ik twee abonnementen heb die wel gekoppeld zijn.

 

 

Beste antwoord door Melbadwi

Tommie van Odido schreef:

Dank voor het wijzigen @Melbadwi, ik zie dat je van Tele2 komt. Op dit moment werkt dit systematisch niet met klantvoordeel. Dit wordt eind december opgelost in ons systeem. Uiteraard zullen we de gemiste klantvoordeel vergoeden als het opgelost is! 

 

Klantvoordeel werkt nu prima! Dat was sneller dan verwacht. Dank u wel, ​@Tommie van Odido 

 
Bekijk origineel

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 3 november 2024

Hoi @Melbadwi, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je de abonnementen willen verwijderen op de pagina van Klantvoordeel en opnieuw willen aanmelden? Ik hoor graag of dit voor verandering zorgt! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 november 2024
Klantvoordeel aanmelden


Ik heb ook geprobeerd om het abonnement te koppelen en los te koppelen, en daarna opnieuw aan te melden, maar zonder succes.
​​​​​​
 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 5 november 2024

Hey @Melbadwi, op de postcode en huisnummer in je profiel vind ik geen abonnement. Kan je controleren of ze kloppen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 november 2024

Hallo @Tommie van Odido Mijn excuses voor de verwarring! Het huisnummer was inderdaad onjuist. Ik heb het inmiddels gewijzigd en extra informatie toegevoegd.

 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 6 november 2024

Dank voor het wijzigen @Melbadwi, ik zie dat je van Tele2 komt. Op dit moment werkt dit systematisch niet met klantvoordeel. Dit wordt eind december opgelost in ons systeem. Uiteraard zullen we de gemiste klantvoordeel vergoeden als het opgelost is! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Dank voor het wijzigen @Melbadwi, ik zie dat je van Tele2 komt. Op dit moment werkt dit systematisch niet met klantvoordeel. Dit wordt eind december opgelost in ons systeem. Uiteraard zullen we de gemiste klantvoordeel vergoeden als het opgelost is! 

 

Klantvoordeel werkt nu prima! Dat was sneller dan verwacht. Dank u wel, ​@Tommie van Odido 

 

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen