Skip to main content

geen internet (glasvezel)

Toon eerste reactie

43 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 22 februari 2025

@Ishana van Odido ​@Tommie van Odido 

Heb sinds een uur of zo weer signaal! Kon het bijna niet geloven, dat groene lampje. Fijn dat bv. mijn electronische kattenluik weer werkt, en de printer en de Odido tv app(!). Die doen het nl. niet met een hotspot. Ik ben in totaal 9 en een halve dag zonder geweest. Dus ik zou dat graag op mijn volgende factuur verrekend zien. Iedereen bedankt voor het meedenken en doen! Ik hoop dat het blijft werken(ben nog wat achterdochtig haha). 

groetjes H.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 24 februari 2025

Hey ​@haveevee, dat is goed nieuws, fijn om te horen dat het weer werkt!

Klopt het dat je vanaf 14 februari tot en met 22 februari geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die dagen voor je vergoeden. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 24 februari 2025

@Tommie van Odido 

Dat is correct, Tommie, dankjewel! groet H

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 26 februari 2025

@haveevee Super bedankt voor de bevestiging en fijn dat je weer online bent. Ik regel de vergoeding graag voor je! 

Ik heb de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier ook nog een e-mail bevestiging over. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 27 februari 2025

@Teresa van Odido dankje, de compensatie is inmiddels bevestigd per e-mail. En ik kreeg ook nog een bloemetje…zeer attent. 
Nu heb ik inderdaad nog een verzoek, en ik weet niet zeker of dat in een nieuw topic hoort. Ik probeer namelijk al sinds de overstap mijn internet en tv abo toe te voegen aan Mijn Odido wat ik al gebruikte voor mijn mobiele abo. Lukt niet.
Telefonisch konden ze me niet helpen en ook niet in de winkel waar ik met mijn ID langs ben geweest. Er is iets mis met mijn persoonsgegevens, maar wat? Ik zag ergens in een thread hierover dat jullie dit kunnen regelen. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 28 februari 2025

@haveevee Super leuk om te lezen dat je de bloemen hebt ontvangen, ze staan er vast mooi bij! 😀

Natuurlijk help ik je graag verder, zodat je al jouw abonnement op 1 plek hebt in jouw Mijn Odido omgeving. Wel zo handig toch?! In dit geval hoef je hier geen nieuw topic voor aan te maken. Ik ben meteen in voor je gaan kijken, maar alle gegevens komen gelukkig overeen. Wil je mij vertellen welk bericht je te zien krijgt als je jouw Internet + TV abonnement probeert te koppelen aan je account? Ik ben benieuwd! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 2 maart 2025

@Teresa van Odido hoi Teresa, sorry voor de late reactie. Als ik het via het bericht dat er een abonnement ’klaarstaat om te koppelen’ op het dashboard in de app doe, krijg ik het bericht ‘er gaat iets niet goed’. Ik heb het ook via ‘een bestaand abonnement koppelen’ geprobeerd en dan krijg ik dat andere bericht (hoewel ik kies voor ‘internet’).

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 7 maart 2025

Jammer dat ik nu geen reactie meer krijg :’(  

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 9 maart 2025

Hi ​@haveevee, jouw eerdere bericht lijkt tussen wal en schip te zijn belandt, waardoor we deze over het hoofd hebben gezien. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik ben er nu voor je om ervoor te zorgen dat je beide abonnementen aan het account kan koppelen. 

Ik heb nu het mobiele abonnement helemaal losgekoppeld van het account, zodat je een leeg account hebt. Vervolgens kan je eerst het Internet + TV abonnement koppelen en hierna het mobiele abonnement om te kijken of het nu wel helemaal goed gaat. Mocht je op dat moment toch weer een foutmelding krijgen, laat het dan aan me weten. Dan zet ik dit gelijk voor je door naar onze technische dienst zodat zij kunnen kijken wat er precies mis gaat en dit voor je kunnen oplossen! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 9 maart 2025

Hi ​@Nora van Odido , fijn dat je dit hebt opgepakt. Ik heb succesvol mijn internet en tv kunnen toevoegen. Maar nu lukt het niet om mijn mobiele abo te koppelen. Dus precies omgekeerd als eerst. Niet via dashboard.(“Er ging iets niet goed”) En niet via het menu. Ik zie dan het bericht zoals afgebeeld.

alvast dank voor de support!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 maart 2025

Hallo! 👋  mijn bericht is zeker weer tussen wal en schip beland? Ik ga even schaamteloos taggen:

@Nora van Odido 

@Ishana van Odido 

@Tommie van Odido 

@Teresa van Odido 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 929 reacties
  • 18 maart 2025

Er zijn meerdere topics die compleet over het hoofd gezien worden. Er schijnt ook geen methode te zijn om ze extra onder de aandacht te brengen. Kwaliteit van service gaat hard achteruit hier. De moderators lijken compleet onderbezet.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 18 maart 2025

De foutmelding zegt ook: " bel ons op 0800-0092 ". Daar is een hele klantenservice ingeregeld die ook tickets naar de technische dienst kan openen. Moderators werken niet iedere dag en pakken topocs in volgorde op en daarom kan het wel eens enkele dagen duren. Zeker als dan ook de forumsoftware het dan laat afweten. Een beller is in iedergeval sneller!

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 929 reacties
  • 18 maart 2025

@eric  De laatste reactie was 9 dagen geleden. Dit is niet meer in volgorde reageren. Ik kom meerdere topics tegen waar niet op gereageerd is, terwijl er andere nieuwere topics zijn waar wel op gereageerd wordt. Het lijkt dus willekeur en er is geen goed systeem waarmee dit bijgehouden wordt. Dit begint de laatste 2 weken echt op te vallen.

Betreffende het tel. van klantenservice. In de laatste reactie van Odido is dit gezegd:

Mocht je op dat moment toch weer een foutmelding krijgen, laat het dan aan me weten. Dan zet ik dit gelijk voor je door naar onze technische dienst zodat zij kunnen kijken wat er precies mis gaat en dit voor je kunnen oplossen! 

Dus hier dan een reactie op geven en om hulp vragen lijkt me de juiste plaats. En dan kan het geen 9 dagen duren voordat het topic opgemerkt wordt (en het topic was nog niet eens opgevallen). Dit kan gewoon niet. Hier moet echt een beter systeem voor verzonnen worden, zeker ook omdat de klantenservice vaak weer terug verwijst naar de community. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 18 maart 2025

Het originele probleem waar de moderator aan refereerde om een ticket te openen naar de technische dienst was inmiddels verholpen. Klant ervaart nu een probleem met mobiel nummer. Deze nieuwe foutmelding wijst naar de telefonische klantenservice voor hulp. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 929 reacties
  • 18 maart 2025

En dat is reden om een topic 9 dagen 'open' te laten staan?

Het is ook niet het enige topic dat nog steeds wacht op antwoord. Ik kan er zo 3 of 4 herinneren waar mensen al een aantal dagen wachten. Ik durf daar ook niet te reageren op zo'n topic want dan komt ie weer onderaan de stapel te liggen (heb ik begrepen).

Mijn mening over de kwaliteit van geleverde service via de community (door laat reageren van de moderators) heeft de laatste 2 weken in ieder geval een behoorlijke deuk opgelopen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 maart 2025

@eric Mijn probleem is in het geheel niet verholpen, in tegendeel, ik ben van de regen in de drup geraakt. Ik heb al eerder gebeld met de klantenservice, die mij niet kon helpen maar adviseerde naar een odidowinkel te gaan met mijn ID. Dit heb ik gedaan, maar ze konden me daar ook niet helpen. Dus dit forum leek me een aardige (en laatste) optie. Jammer dat er onderbezetting is, want de hulp die ik eerder kreeg was zeer voortvarend. 

• is een King Poster
  • 54 reacties
  • 18 maart 2025
rvk01 schreef:

En dat is reden om een topic 9 dagen 'open' te laten staan?

Het is ook niet het enige topic dat nog steeds wacht op antwoord. Ik kan er zo 3 of 4 herinneren waar mensen al een aantal dagen wachten. Ik durf daar ook niet te reageren op zo'n topic want dan komt ie weer onderaan de stapel te liggen (heb ik begrepen).

Mijn mening over de kwaliteit van geleverde service via de community (door laat reageren van de moderators) heeft de laatste 2 weken in ieder geval een behoorlijke deuk opgelopen.

@eric doet alsof er geen probleem is, maar ik merk hetzelfde als jij. De afgelopen weken zie ik reacties in de trent van dat een topic "tussen wal en schip is beland", of "in een verkeerde bak is beland", of dat de deze als spam zou zijn gemarkeerd veel vaker dan voorheen. Nu kan ik me ergens een post herinneren dat ze enige tijd terug met een nieuwe tool achter de schermen zijn gaan werken voor het verwerken en doorsturen van aangemaakte topics (waarschijnlijk een ticket systeem), dus wellicht dat daar iets niet lekker loopt?

Alhoewel het me ook op valt dat wanneer ik random moderators aanklik, velen al in geen dagen hebben gereageerd. Tommie was de enige die ik heb gezien die vandaag reageerde, vele anderen niet meer sinds het weekend of sinds meer dan een week geleden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen