Skip to main content
Beantwoord

Geen extra's zichtbaar in account

• 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil een abonnement nemen op Podimo, alleen als ik doorgelinkt wordt krijg ik geen enkele extra te zien om te kunnen activeren.

Ook op mijn account wordt er weergegeven dat er gegevens niet kunnen worden geladen.

Ligt dit aan mijn account?

dit is de link: https://www.odido.nl/my/kies-abonnement?redirectUrl=https%253A%252F%252Fwww.odido.nl%252Fmy%252Fabonnement%252Fwijzigen%253Fextras%253Dpodimo

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Ruben, van harte welkom op de Community en leuk dat je Podimo wil gebruiken! Via welke site probeer je Podimo aan te vragen? De link verwijst inderdaad naar een lege pagina, maar dit komt volgens mij omdat dit een link is voor een mobiel abonnement. Klopt het dan je alleen Internet + TV bij ons hebt of heb je ook een mobiel abonnement? Ik zie dat de laatste 4 cijfers van je IBAN niet helemaal overeenkomen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de verificatie gedaan en dan kan ik volledig met je meekijken! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ruben, van harte welkom op de Community en leuk dat je Podimo wil gebruiken! Via welke site probeer je Podimo aan te vragen? De link verwijst inderdaad naar een lege pagina, maar dit komt volgens mij omdat dit een link is voor een mobiel abonnement. Klopt het dan je alleen Internet + TV bij ons hebt of heb je ook een mobiel abonnement? Ik zie dat de laatste 4 cijfers van je IBAN niet helemaal overeenkomen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de verificatie gedaan en dan kan ik volledig met je meekijken! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025

Hi Marciano, excuses voor de late reactie! 

Ik heb alleen een internet abonnement. 

Via mijn account kwam ik er niet achter hoe Podimo aan te vragen. 

Had idd mijn IBAN verkeerd ingevuld en heb deze inmiddels aangepast. 

Je zou me dus kunnen verifiëren😀

Hoe het graag!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ruben, absoluut geen excuses nodig hoor! Bedankt voor de terugkoppeling en het invullen van de laatste 4 cijfers van je IBAN. Podimo is een extra die je via een mobiel abonnement via ons kan aanvragen of voor punten (die je bij een Unlimited abonnement) kan inwisselen. Ook bij een Klik&Klaar abonnement is dit mogelijk. Alleen bij Internet + TV is dit niet via ons mogelijk. Wellicht een leuke reden om met je mobiele abonnement ook naar Odido over te stappen? Dan ontvang je ook nog eens extra Klantvoordeel. Anders kan je uiteraard ook direct via Podimo aanmelden. Ik zie dat je dit 7 dagen gratis kan proberen, dus dat is altijd mooi! Niet het antwoord dat ik je had willen geven, maar heb je zo wel voldoende duidelijkheid? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen