Skip to main content

Ik krijg geen contact met Odido. Heb vandaag al minstens 6 x gebeld op verschillende tijdstippen, ook rond 18:00, maar er wordt steeds opgehangen zonder enige aankondiging, echt verschrikkelijk lomp! Naar de Odido-winkel geweest in de stad, maar daar konden ze me ook niet helpen. Dit kán toch niet?!?

Hey Manon,

Ik weet niet waarvoor je hun wilt bellen, maar bij mij werd ook steeds de verbinding verbroken.

Het bandje vraagt oa ook naar de reden waarom je belt en elke keer zei ik dat ik mijn internet abonnement wilde opzeggen. Op het moment dat ik dan in de wachtrij geplaatst zou gaan worden werd de verbinding verbroken. Dit tot ook wel 6 keer toe. De 7de keer heb ik gezegd dat ik een vraag had over mijn abonnement en toen kwam ik wel in de wachtrij en heb ik mijn abonnement op kunnen zeggen.

Ik dacht, dit is vast toeval, maar heb toen gewoon nog eens gebeld en weer gezegd dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. Wat denk je?? Verbinding verbroken alvorens in de wachtrij te worden gezet. DUS TIP : Zeg nooit dat je je abonnement wilt opzeggen!!

Hoi @marondijkslag, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik sta hier voor je klaar en help je graag verder! Wat kan ik voor je betekenen? Groetjes, Ishana

Hoi @iceman71, ook mijn excuses voor deze ervaring. Weet dat wij hier altijd voor je klaar staan! Laat je het weten als ik je nog ergens mee kan helpen? Ik hoor het ook graag als ik je van gedachte kan veranderen! Groetjes, Ishana

Reageer